سلامت خانواده

آیا سیگارهای الکترونیکی اعتیادآور هستند؟ – اخبار آنلاین

به گزارش خبرآنلاین، رئیس دبیرخانه ملی مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت سیگار و قلیان الکترونیکی را اعتیادآور دانست.

مهر در خبری نوشت: بهزاد ولی زاده فرآورده های جدید دخانیات مانند سیگار الکترونیکی و قلیان، فرآورده های حرارتی ویپ و سیگار بدون دود را به دلیل وجود نیکوتین در آنها بسیار اعتیاد آور دانست و گفت: یکی از ترفندهای صنعت دخانیات این است که معرفی محصولات جدید تنباکو مانند سیگارهای الکترونیکی، سیستم‌های ویپ و سیستم‌های گرمایش تنباکو محصولات ایمن هستند.

وی افزود: جوانانی که برای اولین بار محصولات دخانی را با فریب و ترفندهای صنعت دخانیات تجربه می کنند، به راحتی به نیکوتین وابسته شده و مصرف کننده دائمی مواد دخانی می شوند.

ولی زاده با بیان اینکه یکی از مهم ترین راه های محافظت از جوانان در برابر آسیب ها و آسیب های ناشی از مصرف دخانیات ممنوعیت کامل تبلیغات است، تصریح کرد: صنعت دخانیات جوانان را به طرق مختلف فریب می دهد، از جمله تولید محصولات جدید با انواع مختلف. و طعم های متنوع و تبلیغات گسترده در سریال ها. و نوجوان می شوند.

وی اظهار داشت: بازارهای فروش محصولات دخانی جوانان و نوجوانان را به دام انداخته و نیمی از مصرف کنندگان این محصولات جان خود را از دست می دهند. آنها پول زیادی خرج می کنند و فعالیت ها و اقدامات بازاریابی آنها در جهت جذب جوانان و مصرف کنندگان جدید است.

۴۷۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا