سلامت خانواده

آمادگی اورژانس در مراسم ختم امام (ره) / استقرار 300 آمبولانس – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سلامت جو ، محمد اسماعیل توکلی روز چهارشنبه در نشست خبری اورژانس استان تهران، اظهار داشت: دستاوردهای اورژانس در دولت سیزدهم قابل مقایسه با دوره های قبل نیست و اورژانس در طول سال متحول شد. ریاست آیت الله رئیسی.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) افزود: با تدابیر دولت سیزدهم برای اولین بار اورژانس 15 دقیقه به محل ماموریت در تهران رسیده است که حدودا 25 دقیقه قبل

توکلی ادامه داد: امروز بزرگترین ناوگان موتورلنس در اورژانس استان تهران قرار دارد و امروز 230 دستگاه وجود دارد موتورلنس در خدمت شهروندان است.

وی افزود: در یک سال گذشته بیش از 2 میلیون و 600 هزار تماس با اورژانس از سوی مردم استان تهران صورت گرفته است. هستند که منجر به انجام بیش از 1.3 میلیون ماموریت شده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران در ادامه به برنامه کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: 2800 پرسنل اورژانس در حرم مطهر مستقر می شوند.

وی افزود: چند دانشگاه علوم پزشکی کشور در این مراسم ماموریت های ویژه ای دارند آه تو و به اورژانس کمک می کنند.

توکلی تاکید کرد: ایجاد 10 درمانگاه سیار و استقرار 300 آمبولانس، 69 دستگاه خودرو موتورلنس و سه بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دو فروند هواپیما برای پوشش امدادی مراسم در نظر گرفته شده است. 52 پایگاه بالگرد اورژانس هوایی نیز آماده خدمت رسانی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا