اخبار سلامت

آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در حوزه سلامت

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، محمدرضا ظفرقندی در دیدار با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ستاد فرماندهی وزارت بهداشت برگزار شد، از همکاری وزارت بهداشت و درمان قدردانی کرد. ارتش جمهوری اسلامی ایران و تصریح کرد: مشکلات نظام سلامت و مشکلات مردم در این زمینه زیاد است. و بخش عظیمی از خدمات بهداشتی و درمانی به افراد نیازمند ارائه می شود، هدف ما کمک به رفع نیازهای مردم و نظام سلامت است.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما و خلاصه همه برنامه های ما در وزارت بهداشت این است که تلاش کنیم تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیمار جز درد بیماری دچار چیزی نشود. خوشبختانه امروز با فضای اتحاد و وفاقی که شکل گرفته است امیدواریم بتوانیم مشکلات و نیازهای مردم و نظام سلامت را برطرف کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به سابقه دیرینه و ارزشمند دکتر مزیکیان در نظام سلامت یادآور شد: یکی از اصول اجرای برنامه ها تعهد مدیریت ارشد است و خوشبختانه دکتر مزیکیان یکی از متخصصان و صاحب نظران حوزه سلامت و در عین حال در جهت ارتقای نظام سلامت نیز تلاش می کند. حمایت جدی و ویژه ای داشته است.

ظفر قندی با تاکید بر اهمیت ارتقای همکاری وزارت بهداشت و نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و همکاری های علمی و پژوهشی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت های چشمگیر پزشکی در کشورمان. ، می توانیم در زمینه های علمی و خدماتی همکاری بیشتری داشته باشیم.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی; فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با تبریک انتخاب ظفر قندی به عنوان وزیر بهداشت توسط نمایندگان مجلس اظهار داشت: در دیدار با رئیس جمهور نیز اعلام کردم ارتش آمادگی کامل برای کمک و موفقیت دولت و وزارت بهداشت دارد.

وی با اشاره به حضور نیروهای ارتش در بحران ها برای کمک به امدادرسانی و حل بحران ها، گفت: روابط ارتش و وزارت بهداشت تعاملی و دو طرفه است و امیدواریم وزارت بهداشت دولت چهاردهم داشته باشد. می تواند چالش های حوزه سلامت را به خوبی مدیریت و حل کند. در بحران ها ارتش با تمام ظرفیت وارد می شود و امکانات گسترده ای از جمله در حوزه پزشکی، نیروی انسانی و بیمارستان های صحرایی دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا