سلامت خانواده

آماده سازی تیم های درمانی در مراسم ختم امام (ره) – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سلامت جو، نیروهای اورژانس استان تهران با استخدام امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای خدمت رسانی به زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) آماده است. خوب آنها کامل هستند.

در همین راستا سعید کریمی معاون وزیر بهداشت از زیرساخت های آماده شده برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم امام راحل بازدید کرد.

وی گفت: با توجه به مصادف شدن ایام شهادت آیت الله رئیسی و یارانش با سالروز رحلت امام راحل، پیش بینی می شود امسال نیز خیل عظیمی از مردم و زائران برای شرکت در مراسم 14 خرداد و 14 خرداد ماه حضور داشته باشند. 15. مراسم سالگرد ارتحال امام راحل برای زائران در نظر گرفته شده است.

کریمی با بیان اینکه برنامه ریزی برای انجام اقدامات درمانی در چند حلقه در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: علاوه بر تیم های سیار بهداشت و درمان، تیم واکنش سریع، 3 بیمارستان صحرایی، 12 درمانگاه در حرم مطهر و بیش از 500 درمانگاه حضور دارند. آمبولانس و اتوبوس آمبولانس آماده خدمت هستند. همچنین چند بالگرد برای انتقال بیمارانی که شرایط ویژه و زمان طلایی برای دریافت خدمات پزشکی در بیمارستان ها دارند معرف و مرجع مملکت هستند، در حرم مطهر هم قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت افزود: دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و البرز و همچنین معاونت بهداشت و درمان نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، تامین اجتماعی و جمعیت هلال احمر شرکت کرده اند. این طرح و آماده خدمت هستند.

آماده سازی تیم های درمانی در مراسم ختم امام (ره)

کریمی با بیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سایر استان ها و شهرستان ها نیز برگزار می شود، افزود: تمامی بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند. کار برپایی این مراسم جدای از وظیفه سازمانی یک کار قلبی است و تمام تلاش ما بر این است که بهترین خدمات را به زائران این مراسم ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا