اخبار سلامت

آماده باش اورژانس تهران برای مراسم تشییع شهید هنیه

محمداسماعیل توکلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس را به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان انقلاب تسلیت گفت. جبهه مقاومت و ملت ایران، نگران تمهیدات این نهاد برای برگزاری مراسم نماز بر پیکر این مجاهد بود. وی از تشییع و وداع با شهید مقاومت با حضور عموم مردم در تهران خبر داد و گفت: ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح فردا (پنجشنبه 20 مرداد) تا پایان ساعت 14 در مسیر تشییع مستقر هستند. مراسم.

وی تصریح کرد: 50 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 70 دستگاه موتورولانس، یک دستگاه خودروی ارتباط رادیویی سیار، 20 دستگاه خودرو فرماندهی، 4 دستگاه خودروی پشتیبانی عملیات و دو درمانگاه سیار در قالب بیش از 350 کارشناس عملیاتی آماده خدمت رسانی در این مراسم هستند. .

توکلی ادامه داد: دو فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای جت ثابت، مرکز عملیات بحران (EOC)، مرکز ارتباط اعزام و عملیات، پایگاه‌های اورژانس استان تهران، مراکز درمانی، آمبولانس‌های خصوصی و مدیران ارشد و مسئولان این سازمان طی مدت رویداد. تشریفات در آماده باش کامل است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران افزود: شهروندان می توانند در صورت نیاز احتمالی به خدمات فوریت های پزشکی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند و یا به تیم های مستقر در مراسم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا