سلامت خانواده

آخرین وضعیت بیماری های عفونی در ایران

به گزارش خبرآنلاین، جمعیت هلال احمر اعلام کرد: همه ساله علاوه بر ارائه خدمات در حوزه درمان، برنامه های مفصلی در حوزه پیشگیری از بیماری ها نیز با همکاری وزارت بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر اجرا می شود. .

مهر در خبری نوشت: هلال احمر همچنین برای شناسایی بیماری‌های واگیر و اپیدمی، تشخیص و در صورت لزوم قرنطینه و انتقال استاندارد از کارشناسان بهره گرفته است. علاوه بر آن در حوزه بهداشت محیط، نیروهای مستقر جمعیت هلال احمر که به صورت روزانه از موکب های تغذیه و اسکان زائران بازدید می کنند و نکات مهمی را برای حفظ سلامت متذکر می شوند و تاکنون دریافت کرده اند. گزارش بیماری های عفونی نبوده است

بر اساس این گزارش، درمانگاه ثابت هلال احمر در سامرا و امامزاده سید محمد بن هادی وجود دارد، اما در سایر مسیرهای منتهی به کربلا و نجف، پزشکان سیار با کوله پشتی تجهیزات در بین زائران حضور دارند و در صورت نیاز به ارائه خدمات درمانی می پردازند.

جمعیت هلال احمر در سال جاری تعداد قابل توجهی تجهیزات لجستیکی، بالگرد، اتوبوس و آمبولانس در عراق مستقر کرده است و بیش از 6000 پرسنل پزشکی مشغول ارائه خدمات به زائران در عراق هستند.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا