سلامت خانواده

آخرین نامه نگاری داروسازان با دولت سیزدهم + تصاویر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سلامت جو، داروخانه ها به عنوان یکی از حلقه های اصلی زنجیره تامین دارو در کشور همواره با مشکلات و چالش های فراوانی مواجه بوده اند.

اما مشکلات زمانی تشدید شد که ارز دارویی برای جبران تفاوت قیمت واقعی دارو تصمیم گرفت. به داروخانه ها پرداخت شود و همچنین با توجه به حذف ارز سهم شیرکشک این مسئولیت به داروخانه ها محول شد و در نتیجه امروز با بحران نقدینگی در داروخانه ها مواجه هستیم. زیرا نقدینگی برای خرید دارو و شیرخشک ندارند و دلیل اصلی آن تاخیرهای طولانی مدت در پرداخت سهم ارزی دارو و شیرخشک به داروخانه ها است.

همین موضوع باعث شد تا انجمن داروسازان ایران به عنوان مدافع حقوق داروخانه های بخش خصوصی کشور، همیشه نامه های زیادی برای دریافت مطالبات حقوق داروخانه ها بنویسد و هر چند وقت یک بار به مسئولان نامه بفرستد. از سه قوه، روسای بانک مرکزی، نوشتن برنامه و بودجه، سازمان هدفمندی یارانه ها و…

اکنون آخرین نامه رئیس انجمن داروسازان ایران به رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها در دولت سیزدهم نوشته شده است.

آخرین نامه نگاری داروسازان با دولت سیزدهم + تصاویر

شهرام کلانتری داسانیسی رئیس انجمن داروسازان ایران در این نامه از رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها با توجه به تخصیص 8 اعتبار برای پرداخت مطالبات داروخانه های خصوصی خواستار تسریع در پرداخت این بودجه به داروخانه ها شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا