سلامت خانواده

آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از سال 1402 کنکور سراسری نسبت به سال های گذشته دچار تغییرات اساسی شد که از آن جمله می توان به حذف برخی از دروس عمومی از کنکور، کنکور دو مرحله ای، … تاثیر سوابق تحصیلی ذکر شده در کنکور.

این تاثیر در سال 1402 به 40 درصد، امسال به 50 درصد و سال آینده به 60 درصد می رسد، یعنی نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم در کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور تأثیر قطعی خواهد داشت. .

مرکز پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش زودتر وی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که امروز آخرین مهلت مشاهده و احراز سوابق تحصیلی است و متقاضیان تحصیلات عالی تا پایان امروز (۲۳ مردادماه) فرصت دارند با مراجعه به آزمون فراگیر سراسری، وضعیت سوابق تحصیلی خود را بررسی کنند. سیستم به آدرس my.sanjesh.org. تعیین کنید

همچنین طبق اعلام قبلی این مهلت غیر قابل تمدید بوده و در صورت عدم مراجعه به سامانه مذکور و یا عدم تایید سوابق تحصیلی، مجموع امتیاز سوابق تحصیلی شما به مراجع ذیربط ارسال نخواهد شد.

بر اساس اعلام رئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزش و پرورش، داوطلبان می توانند پس از پرداخت هزینه تعیین شده از سوی هیات وزیران، با مراجعه به سامانه، سوابق خود را مشاهده و پس از تایید برای آنان ارسال می شود.

کلیه دانش آموزانی که در آزمون سراسری شرکت کردند باید به این سامانه مراجعه کنند و ارسال سوابق تحصیلی به سامانه و پرداخت شهریه و تایید الزامی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا