سلامت خانواده

آخرین مهلت انجمن داروسازان به دولت

به گزارش خبرآنلاین، در اطلاعیه انجمن داروسازان ایران آمده است: با عنایت به درخواست های مکرر شما همکاران گرامی، این انجمن از رئیس جمهور درخواست کرده است تا قبل از تاریخ 10/06/1403 نسبت به صدور دستوری مطالبات داروخانه ها تا تاریخ 9/10/1403 پایان ژوئن 1403 باید حل و فصل شود. این مکاتبات مورد توجه قرار گرفته و به مسئولان مربوطه ارجاع شده است.

بر اساس اطلاعات موثق، ریاست جمهوری به سازمان هدفمندی دستور داده است تا 10 درصد از مطالبات داروخانه ها را بلافاصله پرداخت کند.

مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی طی سه روز گذشته چندین بار با رئیس انجمن داروسازان ایران تماس گرفته و برای چند روز صبر و شکیبایی خواستار شدند.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مطالبات اردیبهشت 1403 طی این هفته پرداخت می شود.

وزیر بهداشت قول مساعد داده تا ظرف چند روز آینده مطالبات داروخانه ها را پرداخت کند.

طی چند روز گذشته و پس از اعلام مهلت از سوی موسسان، پرداخت ها انجام شده و امید به تداوم آن وجود دارد.

آرزوی قلبی و معنوی جامعه داروسازی کاهش کیفیت یا دست کشیدن از خدمت به مردم نیست و همه از آن دوری می کنیم.

دولت در ابتدای کار است و ممکن است بدخواهان از ظلم همکاران داروساز استفاده کنند.

بر این اساس، هیات مدیره انجمن داروسازان ایران طی جلسه ای اضطراری در روز پنجشنبه هشتم شهریور 1403 تصمیم گرفت از موسسین درخواست کند تا فرصت تحقق وعده های این چند روزه را در جمع مدیران جدید فراهم کنند. دولت و تا پایان مهلت اطلاعیه مورخ 10/06/1403 تجدید نظر و به مدت دو هفته به تعویق اندازد.

امید است تا تاریخ 24/06/1403 وعده ها محقق و مطالبات منتهی به پایان خرداد 1403 در دو قسمت سهم سازمان و سهم ارزی در کلیه بیمه ها تسویه شود.

انجمن داروسازان ایران در حمایت از مطالبه به حق همکاران عزیز و پیگیری آن کوچکترین تردیدی نخواهد داشت و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مطالبات داروخانه های کشور در اسرع وقت پرداخت شود و داروخانه ها از این مصیبت نجات پیدا کنند. وضعیت

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا