سلامت خانواده

آبی از جزئیات این اختلال گزارش می دهد

تلاش تیم فنی آبی ها برای رفع مشکل از همان دقایق اولیه آغاز شد. در نتیجه این تلاش ها در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاه های خودپرداز، POS و … فراهم شد.

سرانجام و در مرحله دوم، اپلیکیشن آبی نیز به مسیر خود بازگشت و در دسترس کاربران قرار گرفت. روابط عمومی آبی بابت مشکل پیش آمده از تمامی کاربران خود عذرخواهی می کند. آبی خود را حافظ اطلاعات مشتریان می داند و مسئولیت خود را در این خصوص می پذیرد.

در حال حاضر سرویس آبی مانند سال های اخیر پایدار است و تیم فنی و امنیتی بانک سامان در تلاش است تا مشکلات احتمالی را پیش بینی کرده و تجربه بهتری را برای کاربران خود ایجاد کند.

روابط عمومی بلوبانک سامان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا