اخبار سلامت

پرداخت بخشی از مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، طاهر محبتی در نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی از پرداخت بخشی دیگر از مطالبات پرستاری به دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد. تا پایان این هفته اظهار داشت: تاکید می کنیم مشکلات در پرداخت مطالبات پرستاری به سرعت حل شود.

وی افزود: نیروی انسانی نظام سلامت وظیفه مهم ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارد و در این راستا باید رضایت کارکنان تامین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در ادامه پرداخت های وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان هفته جاری منابع لازم برای پرداخت مطالبات پرستاری به دانشگاه ها ارائه می شود و این روند تا زمان به روز رسانی پرداخت ها ادامه خواهد داشت. ادامه خواهد یافت.

وی خطاب به معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد: مبالغی که در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد صرفاً برای پرداخت هزینه های پرستاری هزینه شود و در صورت عدم هزینه در محل تخلف تلقی و تخلف خواهد شد. طبق مقررات توسط نهادهای نظارتی پیگیری شود. .

وی مدیران مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی را مکلف و مسئول تطبیق هزینه‌ها با اسناد بالادستی اعلام کرد و گفت: به زودی ضمانت‌های قانونی جدی برای این امر به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی به حوزه بودجه متصل است و تخصیص اعتبار منوط به اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه ها خواهد بود. .

به گزارش تسنیم، ماه گذشته 7 هزار میلیارد تومان برای پرداخت معوقات پرستاران اختصاص یافت اما رئیس سازمان نظام پرستاری اعلام کرد بخشی از آن پرداخت شده اما بخشی از آن هنوز به پرستاران و پرسنل پرداخت نشده است. وزارت بهداشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا