سلامت خانواده

مطالبات پرستاران به حق است/ دستگاه های مسئول را سر کار می آوریم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی شهریاری در دیدار مسئولان سازمان نظام پرستاری با رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: مطالبات پرستاران بحق است و ما همراه با سازمان نظام پرستاری، پیگیر مطالبات پرستاران و هر دستگاهی هستند که سازمان نظام تا روز پرستار برای احقاق حقوق پرستاران تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: پرستاران نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات سلامت دارند و بدون حضور پرستار نمی توان خدمات درمانی ارائه کرد و همه ما به نقش مهم پرستاران در نظام سلامت معتقدیم.

شهریاری افزود: مسائل و مطالبات پرستاری به حق است و مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد. کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص مسائل پرستاری به رئیس جمهور نامه نوشت و موارد را مطرح کرد و اکنون نیز از مواضع سازمان نظام پرستاری حمایت می کنیم و اصرار داریم که دستگاه هایی را که در حوزه پرستاری مرتبط هستند را وارد کنیم. عمل تا روز پرستار

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سازمان نظام پرستاری باید نهادهای متولی را به کمیسیون بهداشت اعلام کند تا مکاتباتی با آنها داشته باشیم و آنها را موظف کنیم به دولت، وزارت بهداشت، اداری و بهداشتی ارائه کنند. سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه. به این مسائل توجه کنید.

شهریاری ادامه داد: شاید نتوانیم طرحی را ارائه دهیم که بار مالی زیادی بر دوش دولت داشته باشد اما در دوره بودجه می توان مسائلی را که در پرستاری وجود دارد مطرح کرد تا در بودجه برای آنها راه حلی پیدا شود. قانون.”

وی تاکید کرد: سازمان نظام پرستاری باید به ما اعلام کند که مجلس برای پیگیری مطالبات پرستاران چه کمک ها و اقداماتی را باید انجام دهد و ما نیز پیگیر حقوق پرستاران هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا