سلامت خانواده

خودروی هوشمند سایپا وارداتی نیست تغییر کرده + عکس

به گزارش اختاز آنلاین به نقل از خبرآنلاین، امیر مسعود عابدین – برند دیپال چانگان تصاویر رسمی مدل L07 خود را منتشر کرد. این خودرو یک سدان هوشمند چینی است که با همکاری هواوی ساخته شده است. دیپال SL03 EV-R که در واقع خواهر و برادر این خودرو است قرار است توسط سایپا وارد بازار ایران شود.

چانگان دیپال L07 مجهز به سیستم رانندگی هوشمند هوآوی است و در مدل های EV و EREV (برد گسترده) عرضه می شود. دیپال L07 را می توان خواهر و برادر دیپال SL03 (خودروی وارداتی سایپا) دانست با این تفاوت که L07 روی فناوری هوشمند تمرکز دارد. چانگان در نوامبر 2023 یک “یادداشت همکاری سرمایه گذاری” با هواوی برای توسعه سیستم های رانندگی هوشمند خودرو امضا کرد.

در حال حاضر SL03 در تایلند با نام L07 شناخته می شود. گمانه زنی هایی وجود دارد که DePaul ممکن است نام خط تولید خود را تغییر دهد، به طوری که سدان ها با L0 و SUV ها با S0 شروع می شوند.
از نظر ظاهری، دیپال L07 با تغییرات متعددی به سبک طراحی SL03 ادامه می دهد. قسمت جلویی شکل رادیکال تری دارد. نمای عقب تفاوت چندانی با SL03 ندارد و شامل یک لامپ کشیده است که به گرافیک منتهی به لوگوی DePaul متصل است. یک بال عقب برقی نیز وجود دارد.

خودروی هوشمند سایپا، وارداتی، تغییر یافته / عکس

بر اساس اطلاعات اعلام شده ابعاد این خودرو 4875/1890/1480 میلی متر با فاصله بین دو محور 2900 میلی متر است. بدنه 55 میلی متر بلندتر از SL03 است، در حالی که سایر ابعاد بدون تغییر باقی می مانند.

خودروی هوشمند سایپا، وارداتی، تغییر یافته / عکس

نسخه EV مجهز به موتور الکتریکی 248 اسب بخاری است، در حالی که نسخه EREV از یک موتور 1500 سی سی با قدرت 97 اسب بخار و یک موتور الکتریکی 215 اسب بخار نیرو می گیرد. هر دو نسخه دارای بسته باتری لیتیومی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا