سلامت خانواده

خبر خوب برای پرستاران – سلامت جو

به گزارش خبرآنلاین، طاهر محبتی افزود: نیروی انسانی نظام سلامت وظیفه مهم ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارد و در این راستا باید رضایت کارکنان تامین شود.

ایرنا در خبری نوشت: وی اظهار داشت: در ادامه پرداخت های وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان هفته جاری منابع لازم برای پرداخت مطالبات پرستاری در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد و این امر روند تا زمانی که پرداخت ها به روز شود ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد: مبالغی که در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد صرفاً برای پرداخت هزینه‌های پرستاری هزینه شود و در صورت عدم هزینه در محل به عنوان یک هزینه محسوب می‌شود. تخلف بوده و طبق مقررات توسط نهادهای نظارتی پیگیری خواهد شد. تبدیل شد.

محبتی مدیران مالی در دانشگاه های علوم پزشکی را مسئول تطبیق هزینه ها با اسناد بالادستی اعلام کرد و گفت: به زودی ضمانت نامه های قانونی جدی برای این موضوع به دانشگاه ها ارسال می شود.

این مسئول با تاکید بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی به حوزه بودجه متصل است و تخصیص اعتبار منوط به تحقق برنامه عملیاتی دانشگاه ها خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیریت هزینه ها نباید با صرفه جویی در منابع رفاهی و پرداخت های کارکنان انجام شود، گفت: اگر نیروی انسانی از نظر معیشتی، روحی و معنوی تکریم شود، منشا تحول خواهد بود.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا