سلامت خانواده

با این روش هفته ای ۲ کیلو وزن کم کنید

به گزارش خبرآنلاین، برای ورزش و کاهش وزن نیازی به استفاده از دمبل یا ورزش های سنگین نداریم.

همشهری در خبری نوشت: تنها با تغییرات کم هزینه و سبک در سبک زندگی و دقایقی ورزش سبک در منزل می توانید به نتیجه دلخواه برسید. کاهش وزن یک فرآیند طولانی مدت است. با این وجود، ما می توانیم تنها در یک هفته، البته با زمان بندی مناسب، به نتیجه رضایت بخشی برسیم!

چگونه سریع وزن کم کنیم؟

ورزش روتین همراه با تغییرات کلیدی در شیوه زندگی می تواند وزن ما را یک تا دو کیلوگرم در هفته کاهش دهد.

ورزش هوازی برای نتایج سریع

تمرکز بر تمریناتی مانند حرکات پروانه ای که در آن پاها در راستای دست ها باز و بسته می شوند، بالا بردن زانو که در آن دست مخالف و پای مخالف به نوبه خود به هم نزدیک می شوند، تمرین “بارپی” که در آن شنا روی زمین و بلند شدن. و پرش انجام می شود، این تمرینات ضربان قلب را بالا می برد و به سرعت چربی می سوزاند. این ورزش روزانه به سرعت وزن را کاهش می دهد و اثری ماندگار خواهد داشت.

تاثیر تمرینات کششی بر چربی سوزی

تا زمانی که تمرینات هوازی برای کاهش وزن ضروری است، افزودن تمرینات کششی و موقعیت و نوع این تمرینات از اهمیت بالایی برخوردار است. ورزش “پلانک” (دراز کشیدن به پهلو و قرار دادن ساعد روی زمین و جدا کردن بدن از زمین)، ورزش دوچرخه سواری و حرکت کششی ایستاده با دست ها به مدت 2 تا 3 دقیقه در تمرین روزانه خود بگنجانید.

سطح مایعات و آب بدن را با مایعات سالم حفظ کنید

نوشیدن آب کمی بیشتر از نیاز بدن و مایعات دیگر مانند آب نارگیل یا چای سبز در کاهش وزن شما بسیار موثر است. تامین آب مورد نیاز بدن به بهبود متابولیسم و ​​دفع سموم کمک می کند و هر دوی این موارد باعث کاهش وزن سریع می شود.

از غذاهای فرآوری شده خودداری کنید

غذاهای فرآوری شده مملو از قند، چربی های مضر و محتوای کالری بالا هستند که می توانند به بدن ما آسیب برسانند و اثرات ورزش و کاهش وزن را کاهش دهند. به خوردن میوه ها، سبزیجات، گوشت بدون چربی و غلات عادت کنید. یک رژیم غذایی غنی از فیبر و پروتئین را برای یک روتین طولانی در نظر بگیرید.

در هر تمرین روی ایستادن یا نشستن مناسب و سالم تمرکز کنید

وضعیت نامناسب بدن مضر است و باعث کاهش کالری سوزی می شود. به عنوان مثال، هنگام انجام تمرین “پلانک” (به پهلو دراز کشیده و ساعدها را روی زمین قرار دهید و بدن خود را از زمین جدا کنید) یا اسکات، مطمئن شوید که کمر شما صاف است و خم نشده است و قسمت میانی پشت در وضعیت خوبی قرار دارد. باشد
وضعیت مناسب بدن در حین ورزش نه تنها از آسیب به کمر و قسمت های بدن جلوگیری می کند، بلکه باعث بهبود عضله سازی و چربی سوزی می شود.

فقط غذای خانگی بخورید

ویژگی مثبت ناهار خانگی این است که محتویات و نسبت ها را تعیین می کنیم. ما غذای خانگی با مواد مغذی سالم تهیه می کنیم و در اختیار بدن خود قرار می دهیم. از سینی‌های غذای ساده‌تر و بدون کالری، معمولاً مرغ کبابی، سبزیجات بخارپز و غذاهایی با محتوای دانه استفاده کنید.

راز موفقیت

نتایج بهینه تنها با یک جلسه یا ورزش نامنظم به دست نمی آید. تمرینات باید به صورت هفتگی ادامه یابد. حتما روزی ده دقیقه ورزش کنید. از غذاهای ناسالم خودداری کنید، آب کافی بنوشید و در تمام تمرینات وضعیت بدنی سالم خود را حفظ کنید.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا