سلامت خانواده

این میوه پاییزی قاتل عفونت های ویروسی است

به گزارش خبرآنلاین، هرگاه فردی بشنود که سرما خورده اید، حتما به شما توصیه می کند که آبلیمو و پرتقال بنوشید. همه ما به اندازه کافی از خواص این دو میوه برای درمان سرماخوردگی می دانیم، اما آیا می دانستید که نارنگی رقیب جدی دو میوه دیگر است؟ بسیاری از افراد در طب سنتی از نارنگی به عنوان شربت خلط آور طبیعی یاد می کنند. بله، همان شربت تلخی که وقتی سرفه هایتان شدید می شود و دلتان می خواهد هر چه زودتر شما را از سرفه نجات دهد، می خورید.

به گزارش همشهری آنلاین، در واقع نارنگی خلط آور است و می تواند کمک زیادی به خروج بلغم از گلو کند. البته مصرف نارنگی شیرین برای چنین مواقعی توصیه می شود زیرا نارنگی ترش ممکن است باعث سرفه شود و نتیجه عکس را ببینید.

این میوه خوشمزه که تقریبا فقط در فصل پاییز میهمان ماست، دارای مقدار زیادی ویتامین C است که مانند سایر میوه هایی که به شما توصیه کرده ایم، باعث تقویت سیستم ایمنی، مبارزه با عفونت های ویروسی و هیستامین می شود. بدن را کم می کند.

نارنگی همچنین ادرار آور است و سرگیجه و حالت تهوعی را که معمولا در هنگام سرماخوردگی به سراغ ما می آید را از بین می برد. در واقع، اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از آنفولانزا رنج می برید، چای نعنا و نارنگی را فراموش نکنید. این چای در کاهش علائم بسیاری از بیماری ها موثر است. حالا که محترمانه تر به نارنگی نگاه می کنید لطفا این میوه شاخص و خوش طعم پاییزی را فراموش نکنید.

۲۳۳۲۳۳

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا