سلامت خانواده

اولین رویداد خودرویی ایران با رونمایی از جدیدترین محصول Phoenix NEV/Phoenix با بهترین ها در نمایشگاه شیراز

اولین رویداد بزرگ خودرو در بهترین زمان ممکن و در فصل بهار در شیراز برگزار می شود و برند Phoenix و Phoenix NEV با نمایش مجموعه کاملی از خودروهای لوکس و پیشرفته در این شهر با سابقه و با سابقه حضور خواهند داشت. با موتور بنزینی، پلاگین هیبریدی و در یک مراسم ویژه با خودرو میزبان کاملا برقی.

رونمایی از اولین خودروی برقی فونیکس NEV

Electric FX سورپرایز ویژه این برند در نمایشگاه شیراز است. FX برقی با موتوری قدرتمند با پشتیبانی از موتور الکتریکی قدرت و شتاب باورنکردنی تولید می کند و از نظر طراحی نیز توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. این خودروی تمام برقی از مزیت های ویژه ای مانند سفر الکتریکی وسیع، آلایندگی بسیار کم، شتاب سریع، موتور بی صدا و طراحی زیبا بهره می برد که جزئیات بیشتری از آن به زودی منتشر خواهد شد.

قدرتمند، مجلل و سریع در غرفه فونیکس

اولین رویداد خودرویی ایران با رونمایی از جدیدترین محصول Phoenix NEV/Phoenix با بهترین ها در نمایشگاه شیراز

برند فونیکس برای تمامی طرفداران خودرو محصولات محبوب و ویژه ای را آماده کرده است. در شرایطی که بازار ایران خالی از سدان های سایز بزرگ، باشکوه و مملو از ویژگی های چشمگیر است، آریزو 8 به عنوان خودرویی فراتر از استانداردهای معمول به بینندگان عرضه می شود تا بار دیگر پیشرفت رانندگی را به نمایش بگذارد. این خودرو با موتور 2 لیتری توربوشارژ و امکاناتی مانند رانندگی نیمه خودران سطح 2.5 و کابین مجهز به صندلی های پیشرفته و سیستم نمایشگر، تهویه صوتی و اتوماتیک و امکانات رفاهی مانند جعبه خنک کننده و کولر و گرمکن صندلی ارائه خواهد کرد. شما سطح مشخصی از آرامش دارید. .

تیگو 8 پرو مکس IE به عنوان پرچمدار خودروهای کراس اوور دو دیفرانسیل در بازار در این غرفه حضور دارد که تمامی نیازهای یک خودرو در این سگمنت را دارد. این SUV با موتور 2 لیتری TGDI بازتعریفی از خودروهای دو چرخ محرک است. بسیاری از امکانات رفاهی مانند دوربین ثبت رویدادها، عایق صوتی پنجره ها و سانروف، گرمکن فرمان و گرمکن صندلی های عقب به همراه سیستم هوشمند پیشگیری از خطرات ADAS بهترین وسیله نقلیه برای سفرهای خانوادگی و حضور در طبیعت است.

اولین رویداد خودرویی ایران با رونمایی از جدیدترین محصول Phoenix NEV/Phoenix با بهترین ها در نمایشگاه شیراز

چه خودروهایی در نمایشگاه شیراز به نمایش گذاشته می شوند؟

در این نمایشگاه معتبر می توانید تیگو 8 پرو مکس IE، آریزو 8، آریزو 6 جی تی، اف ایکس پریمیوم و تیگو 7 پرو مکس را در غرفه فونیکس و همچنین تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی، تیگو 7 را در بخش برند Phoenix NEV. FX پلاگین هیبریدی و برقی Pro را ببینید.

نمایشگاه خودرو شیراز فرصتی برای برندهای لوکس فونیکس و فینیکس NEV است تا تعهد مستمر خود را برای ارائه بهترین و بهترین و گوشه های یک تجربه رانندگی منحصر به فرد، سفرهای خانوادگی و ارتباط بهتر با محیط و تعامل با کاربران به نمایش بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا