اخبار سلامت

اعزام تعدادی از مجروحان حادثه لبنان به ایران برای درمان

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: حادثه تروریستی در لبنان و مجروح شدن 3 هزار نفر بسیار مایه تاسف و ناراحت کننده است و ما آن را محکوم می کنیم

وی با اشاره به تماس تلفنی خود با همتای لبنانی خود در ساعات اولیه این حادثه تروریستی افزود: در پی این تماس مقرر شد یک تیم امدادی به ویژه چشم پزشکان به لبنان و صبح امروز 8 چشم پزشک و یک تیم پرستاری اعزام شوند. داوطلبانه برای مداوای تعداد زیادی از مجروحان این حادثه تروریستی به لبنان اعزام شدند.

ظفرکندی از اعزام تعدادی از مجروحان لبنانی و ورود آنها به کشورمان برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی طی ساعات آینده خبر داد و گفت: مداوای مجروحان لبنانی در چند بیمارستان تهران انجام می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا از شدت جراحات وارده به لبنانی ها و مجروحان کاسته شود و درمان مناسب برای مجروحان انجام شود.

به گزارش تسنیم، عصر دیروز سه شنبه (28 شهریور) رسانه های لبنانی از وقوع چند انفجار در مناطق مختلف این کشور خبر دادند که پس از آن مشخص شد دستگاه های پیجر (دستگاهی برای تبادل پیام و اطلاعات) مورد استفاده قرار گرفته اند. توسط شهروندان لبنانی آنها همزمان منفجر شدند که در نتیجه آن تعداد زیادی از لبنانی ها به شدت مجروح و یا در مواردی قطع شدند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا