سلامت خانواده

آمادگی مرکز ترک اعتیاد برای همکاری با وزارت بهداشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

محمد دوزنده نرگسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پتانسیل بالای مراکز ترک اعتیاد کشور چه از نظر تیم های تخصصی و چه از نظر پراکندگی جغرافیایی این امکان را فراهم می کند. می تعیین وظایف و مأموریت های جدید برای مراکز.

وی افزود: مراکز ترک اعتیاد با دانش و تجربه خود می توانند در زمینه های آموزشی، پیشگیری و سلامت روان به وزارت بهداشت کمک کنند.

نرگسی ادامه داد: متاسفانه در دولت قبل اقدامات وزارت بهداشت در این زمینه کارشناسی و تصمیم گیری نشده بود. دریافت کنید می بینم دور از فضای علمی و تعاملی بود به طوری که درمانگران اعتیاد کشور باید از نمایندگان مجلس کمک می گرفتند و در نهایت مقابل وزارت بهداشت تجمع می کردند تا صدایشان به گوش برسد.

وی افزود: با حضور دکتر ظفر خاندی در وزارت بهداشت به این سیاست گذاری بسیار خوشبین هستیم می بینم و تصمیمات در این زمینه به مسیر علمی و کارشناسی باز می گردد و بار دیگر اساتید، اعضای هیات علمی و صاحبان فرآیند در مراکز تصمیم گیری دریافت کنید حضور داشته باشند و نظرات آنها دیده و شنیده شود.

نرگسی گفت: تاکید می کنم مرکز درمانگران اعتیاد کشور با رویکرد علمی و تعاملی در این راستا در کنار وزارت بهداشت خواهد بود تا با سیاست های علمی و صحیح بتوانیم بلای خانمان معتاد به اعتیاد را در کشور کنترل کنیم. و از پتانسیل تخصصی مراکز درمانی به بهترین نحو استفاده کنید. بیایید از اعتیاد استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا