سلامت خانواده

هزینه بلفاروپلاستی: راهنمای کامل قیمت ها در سال 1403

بلفاروپلاستی یکی از روش های جراحی پلاستیک است که برای بهبود شکل و ظاهر پلک ها انجام می شود. هزینه بلفاروپلاستی تحت تاثیر یک سری عوامل مانند نوع جراحی، تخصص و تجربه پزشک، محل جراحی، مدت زمان جراحی، سطح سوابق پزشکی بیمار و محل سکونت است. پس از جراحی و با مراجعه حضوری به پزشک می توانید از هزینه بلفاروپلاستی مطلع شوید. بلفاروپلاستی برای افرادی که با پف یا تورم ناحیه چشم مواجه هستند نیز با کمک لیزر امکان پذیر است و هزینه آن به مواردی مانند محل عمل، هزینه کلینیک و خدمات ارائه شده، نوع دستگاه لیزر و غیره

هزینه بلفاروپلاستی پلک بالاست

جراحی پلک بالا اغلب با هدف بهبود ظاهر و عملکرد پلک ها انجام می شود. در طی این فرآیند پوست و چربی اضافی برداشته می‌شود تا پلک‌ها دچار افتادگی و سنگینی نشوند. جراح همچنین می تواند ماهیچه های زیرین را سفت کند تا یک چین طبیعی در پلک ها ایجاد کند. با انجام بلفاروپلاستی پلک بالا، بینایی فرد بهبود می یابد و این تاثیر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که به دلیل افتادگی پلک، دید ضعیفی را مشاهده کنیم. هزینه بلفاروپلاستی پلک بالا کمتر از بلفاروپلاستی پلک پایین است. هزینه نهایی بلفاروپلاستی پلک بالا به عواملی مانند سطح تخصص و تجربه جراح بلفاروپلاستی، وضعیت پزشکی بیمار و نوع جراحی بستگی دارد.

هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین ممکن است با عوارض بیشتری همراه باشد و این جراحی عموما برای اصلاح پف زیر چشم که به دلیل تجمع چربی ایجاد می شود انجام می شود. در طی این روش، چربی برداشته می‌شود یا دوباره توزیع می‌شود تا پلک‌های پایینی صاف‌تر و جوان‌تر به نظر برسند. سطح مهارت و تجربه جراح نقش موثری در تعیین هزینه جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین دارد و هزینه آن اغلب بیشتر از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا است. زیرا این جراحی فرآیند سخت تری است و برای انجام آن باید چربی و پوست اضافی بیشتری برداشته شود.

زمانی که فرد سابقه پزشکی خوبی ندارد؛ انجام جراحی نیاز به مراقبت و درمان بیشتری دارد و این باعث افزایش هزینه بلفاروپلاستی می شود.

هزینه بلفاروپلاستی ترکیبی (پلک بالا و پایین)

بلفاروپلاستی 4 پلک یا بلفاروپلاستی ترکیبی روشی سریع و منحصر به فرد محسوب می شود که به منظور بهبود جوانی پلک ها در یک جلسه انجام می شود. این مدل جراحی برای افرادی استفاده می شود که مشکلات زیادی مانند افتادگی، چین و چروک، کیسه و سیاهی زیر چشم دارند و می خواهند سریعتر به ظاهر ایده آل خود برسند. عوامل زیادی بر هزینه بلفاروپلاستی ترکیبی تأثیر می‌گذارند، از جمله نوع جراحی، تخصص و تجربه پزشک، محل جراحی، مدت زمان جراحی، سطح سابقه پزشکی بیمار و محل زندگی پس از جراحی عمل جراحی.

نوع جراحی

جراحی زیبایی پلک و به عبارتی بلفاروپلاستی انواع مختلفی دارد و زمانی که روی هر دو پلک انجام شود هزینه نهایی آن افزایش می یابد. در برخی موارد، افراد ممکن است نیاز به انجام کارهای اضافی علاوه بر بلفاروپلاستی داشته باشند. به عنوان مثال، فرد نیاز به چربی یا پوست بیشتری برای برداشتن از ناحیه پلک دارد. این موضوع باعث افزایش هزینه جراحی بلفاروپلاستی می شود. زیرا با انجام کارهای اضافی، مدت زمان عمل جراحی افزایش می یابد.

هزینه دستمزد جراح

هزینه دستمزد جراح زیبایی پلک با توجه به یک سری عوامل مانند میزان دانش، تجربه، مهارت و دانشی که در این جراحی دارد می تواند متفاوت باشد. در مواقعی که دچار افتادگی و پف پلک شدید هستید، مراجعه به جراح متخصص و مجرب توصیه می شود. چون جراحی سخت تری در پیش رو دارید. یک جراح ماهر با انتخاب تکنیک جراحی مناسب و آسیب کمتر به شما سلامت و زیبایی چهره شما را تضمین می کند. انتخاب روش مراقبت مناسب می تواند طول دوره بهبودی شما را کاهش دهد. بنابراین هزینه بلفاروپلاستی با انتخاب جراح مجرب و ماهر افزایش می یابد.

هزینه های مربوط به کلینیک یا بیمارستان

جراحی زیبایی پلک اغلب با بیهوشی عمومی انجام نمی شود. اما در شرایطی که چندین عمل به طور همزمان انجام می شود، ممکن است پزشک توصیه کند که فرد را تحت بیهوشی عمومی قرار دهد. در این شرایط هزینه بیهوشی عمومی به هزینه بلفاروپلاستی اضافه می شود. در صورت عدم نیاز به بیهوشی، جراحی به صورت عادی و با بی حسی موضعی انجام می شود. محل جراحی مانند کلینیک، بیمارستان یا کلینیک نیز می تواند هزینه نهایی را تعیین کند. زیرا با توجه به محل جراحی، تجهیزات و تکنولوژی، امکانات جانبی و مهارت و تجربه پرسنل و پزشک نیز می تواند متفاوت باشد.

هزینه بلفاروپلاستی با لیزر

انجام بلفاروپلاستی با یا بدون لیزر امکان پذیر است. از جراحی لیزر در مواردی مانند پف دور چشم، تورم ناحیه زیر چشم و وجود برش های جراحی استفاده می شود. بلفاروپلاستی با لیزر روشی غیر تهاجمی محسوب می شود و طی این فرآیند با کمک انرژی CO2 چربی های انباشته شده در اطراف چشم از بین می روند. البته این روش ریسک هایی هم دارد و قبل از انجام عمل باید اطلاعات خود را در آن زمینه مطرح کنید. بلفاروپلاستی با لیزر نسبت به روش ها و جراحی های سنتی هزینه کمتری دارد.

از عوامل موثر بر هزینه بلفاروپلاستی با لیزر می توان به محل عمل، هزینه کلینیک و خدمات ارائه شده، نوع دستگاه لیزر، نوع بیماری بیمار، شدت مشکل بیمار، سطح استاندارد و تجهیزات و… برای اطلاع از هزینه باید به کلینیک و پزشک مراجعه کنید تا با انجام مشاوره قبل از عمل از هزینه آن مطلع شوید.

هزینه بلفاروپلاستی: راهنمای کامل قیمت ها در سال 1403

آخرین کلمه

برای اطلاع از هزینه بلفاروپلاستی به عنوان یکی از عمل های زیبایی باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. یکی از این عوامل تعیین کننده را می توان نوع جراحی دانست. زیرا هزینه انجام بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین یکسان نیست و انجام بلفاروپلاستی ترکیبی که شامل جراحی هر دو پلک می شود هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. سایر عوامل موثر بر هزینه نهایی بلفاروپلاستی عبارتند از: سطح مهارت و تجربه جراح، محل جراحی، مدت زمان جراحی، سطح سابقه پزشکی بیمار، نیاز یا عدم نیاز به بیهوشی عمومی و غیره. در شرایط خاص می توانید با انجام بلفاروپلاستی با لیزر هزینه های خود را کاهش دهید.

منبع قیمت:

دکتر کلینیک

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا