سلامت خانواده

قراردادهای بیمه با داروخانه ها اصلاح شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، با تصویب شورای عالی بیمه سلامت و ابلاغ وزیر بهداشت، پس از سه سال پیگیری مستمر، قرارداد کلیه شرکت های بیمه با داروخانه ها بر اساس ماده ۳۸ قانون تنظیم مقررات مالی دولت اصلاح شد.

بر اساس قالب قرارداد جدید، سازمان های بیمه گر موظفند وجوه خود را بر اساس سازوکار و مهلت های ماده 38 پرداخت کنند و یا جریمه دیرکرد بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا