بهداشت و درمان

مراکز اهدای خون تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر محمدرضا مهدی زاده گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراکز اهدای خون استان تهران آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی و داوطلبان اهدای خون است.

وی افزود: پایگاه اهدای خون وصل شیرازی در روز تاسوعا از ساعت 8 صبح تا 24 و در روز عاشورا از ساعت 7 صبح تا 24 فعال است. مدیر کل انتقال خون استان تهران ادامه داد: پایگاه های اهدای خون ستاری، شهرری و تهرانپارس نیز در روز تاسوعا از ساعت 15 تا 24 و در روز عاشورا از ساعت 7 تا 15 پذیرای اهداکنندگان خواهند بود.

دکتر مهدی زاده با اشاره به اهمیت اهدای پلاکت برای بیماران نیازمند تصریح کرد: واحد اهدای پلاکت (فرزیس) مرکز وصل در روز تاسوعا از ساعت 9 الی 24 و روز عاشورا از ساعت 8 الی 15 آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمپین «نذر اهدای خون» از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت ماندگاری خون و برخی فرآورده های خونی، تامین ذخایر خون نیازمند مشارکت مستمر مردم است.

وی تاکید کرد. لذا از شهروندان نوع دوست تقاضا داریم اهدای خون را تنها به ایام تاسوعا و عاشورا موکول نکنند و در ماه های محرم و صفر با حضور در مراکز اهدای خون به نذر حسینی خود برای حفظ جان بیماران ادا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا