علمی و فناوری

تلگرام حالا ۹۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)مدیرعامل تلگرام با انتشار پستی در کانال شخصی خود در این اپلیکیشن نوشت: تلگرام به 950 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید در حالی که بهار 900 میلیون کاربر در راه یک میلیارد [کاربر] ما در حال قرار ملاقات هستیم.”

رشد کاربران تلگرام با کمک اپلیکیشن های رمزنگاری شده

این دستاورد بدون شک تا حدی تحت تأثیر رونق بازی های ارزهای دیجیتال در این پلتفرم قرار گرفته است. بازی هایی مانند NatCoin و Hamster Combat در ماه های اخیر توانستند کاربران زیادی را به سمت تلگرام جذب کنند. این اپلیکیشن از طریق سیستم مینی اپ ها و بلاک چین TON به پلتفرمی جذاب برای فعالیت اپلیکیشن های رمزنگاری شده تبدیل شده است و به زودی باید منتظر فروشگاه مینی اپلیکیشن های تلگرام باشیم.

آغازگر این مسیر اپلیکیشن NatCoin بود که به کاربران اجازه می داد با ضربه زدن در بازی سکه جمع آوری کنند. به بازیکنان قول داده شد که بتوانند سکه‌های درون بازی را به توکن‌های ارز دیجیتال تبدیل کنند. این توکن ها همچنین می توانند فروخته شوند و به ارزهای رایج تبدیل شوند. بالاخره این اتفاق افتاد و کاربران موفق شدند توکن های NOT را به TON تبدیل کنند.

بعدها بازی همستر کمبت با قدم گذاشتن در مسیری مشابه به موفقیت های زیادی دست یافت و به سرعت کاربران خود را افزایش داد. این بازی همچنین قول می دهد که توکن خود را روی بلاک چین TON راه اندازی کند. در حال حاضر بازی های زیادی با همین ایده روی پلتفرم تلگرام در حال فعالیت هستند و کاربران زیادی را مشغول کرده اند.

پیش از این، مدیر عامل تلگرام در مصاحبه ای در فروردین ماه پیش بینی کرده بود که این اپلیکیشن احتمالا تا یک سال آینده از مرز یک میلیارد کاربر فعال ماهانه عبور کند. حال باید دید این پلتفرم با توجه به اینکه در این مدت کوتاه نیمی از این مسیر را طی کرده است، بالاخره چه زمانی از این آستانه مهم عبور خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا