علمی و فناوری

آیفون تاشو احتمالاً سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود| افشای جزئیات بیشتر از طراحی دستگاه

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)اپل همچنان در حال توسعه آیفون تاشو است و اکنون گزارش هایی منتشر شده که حاکی از عرضه این دستگاه در سال 2026 است.

مجله اطلاعات در گزارش جدید خود می گوید آیفون تاشو داخل اپل با نام مستعار V68 شناخته می شود و روند توسعه این دستگاه “مرحله مفهومی خود را پشت سر گذاشته است” و اکنون اپل با همکاری تامین کنندگان خود در حال توسعه اولین گوشی تاشو خود است. .

طبق این گزارش، اپل همچنان در حال کار بر روی چین هایی است که هنگام باز شدن گوشی روی صفحه نمایش ظاهر می شود و سعی می کند دستگاه را باریک تر کند.

جزئیات طراحی آیفون تاشو

دیجی‌تایمز، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های کره‌ای و منابع نزدیک به اپل، می‌گوید که این غول فناوری از سال ۲۰۲۴ در حال تحقیق و توسعه یک گوشی هوشمند تاشو است که صفحه نمایش آن از بالا به پایین باز می‌شود، مانند سری گلکسی فلیپ سامسونگ. همچنین در این گزارش گفته شده است که انتظار می رود دستگاه در حالت باز همان ابعاد آیفون های فعلی را داشته باشد.

دیجی‌تایمز می‌گوید که اپل در سال‌های اخیر مشغول به دست آوردن پتنت محصولات تاشو بوده است و در سال 2024، قراردادی را با Samsung Display (SDC) برای تامین پنل دستگاه خود امضا کرد.

در این گزارش همچنین آمده است که طبق چرخه معمول دو ساله اپل برای توسعه محصولاتش، به نظر می رسد آیفون تاشو در سال 2026 روانه بازار شود.

علاوه بر این گوشی تاشو، اواخر سال گذشته گفته شد که اپل در حال کار بر روی یک مک بوک با نمایشگر تاشو 20 اینچی است. به گفته تحلیلگر برجسته محصولات اپل، مینگ چی کو، تولید انبوه این دستگاه از سال 2027 آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا