سلامت خانواده

قیمت هر کیلو گوشت زنده عید قربان چقدر بود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، صبح امروز مهدی بختیاری زاده ضمن تشریح روند عرضه گوشت دام زنده عید سعید قربان گفت: 15 ایستگاه عرضه گوشت دام زنده از صبح دیروز فعالیت خود را آغاز کرده اند. از این تعداد ایستگاه عرضه گوشت دام زنده در تهران، 3 جایگاه به صورت دائم و مستمر و 12 جایگاه موقت به ویژه در روز عرفه و عید سعید قربان فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: امروز همزمان با عید سعید قربان تمامی غرفه ها از ساعت 4 صبح فعالیت خود را آغاز کردند و قیمت هر کیلو دام زنده بین 330 تا 335 هزار تومان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال با همکاری سازمان امور عشایری دام با کیفیت در سطح غرفه ها به عشایر و روستاییان عرضه می شود. در تمامی ایستگاه ها پسران جوان عرضه می شود و خوشبختانه در ساعات اولیه صبح شاهد استقبال خوب شهروندان بودیم. در برخی جاها نیمی از دام ها از دیروز تا صبح امروز فروخته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: 15 هزار راس دام برای فروش در مراکز وارد شده که حدود یک سوم این میزان در روز عرفه فروخته شده است و پیش بینی می کنیم دو سوم باقی مانده نیز باشد. امروز فروخته شد مقدار لازم دام وارد مراکز شده و کمبودی نداریم. اما در صورت کمبود تا چند ساعت آینده از دپوی موجود برای آوردن دام زنده به مراکز شهرداری تهران با همکاری سازمان امور عشایری استفاده می کنیم.

وی افزود: همکاران و ناظران ما در تمامی مبادی عرضه گوشت زنده حضور دارند و در صورت بروز مشکل در قیمت و یا ترازوی شهروندان می توانند به این همکاران مراجعه کنند. بنابراین در صورت ثبت شکایت شهروندان در مراکز عرضه گوشت دام زنده شهرداری تهران، بلافاصله پیگیری انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا