سلامت خانواده

فوری/ تصمیم نهایی برای کاهش مدت خدمت سربازی اعلام شد

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی درباره انتشار خبری مبنی بر کاهش یک ماهه سربازی در سال جاری، اظهار کرد: طی ساعات اخیر خبری به نقل از اینجانب در فضای مجازی منتشر شده که در آن اعلام شده است. مدت خدمت سربازی یک ماه کاهش یافت. این خبر جعلی است و من اصلا چنین مصاحبه ای انجام نداده ام.

وی با تاکید بر اینکه مدت خدمت سربازی در سال جاری تغییری نکرده است، گفت: طبق قوانین و مقررات، مدت خدمت سربازی همانند سال گذشته و بر اساس منطقه خدمت از 14 تا 21 است. ماه است و تغییری در طول خدمت ایجاد نمی شود. سربازی اجباری اعمال نشده است، لذا آنچه در این خصوص به نقل از اینجانب منتشر شده تکذیب می شود.

مشاور ارشد فرمانده قرارگاه آموزشی نیروهای مسلح نیز گفت: حق پیگیری قانونی برای انتشار این خبر کذب را برای خود محفوظ می داند.

کمالی همچنین از مردم خواست اخبار مربوط به سربازان را از رسانه های رسمی و موثق دنبال کنند و به اخبار جعلی که از سوی منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکنند.

وی در عین حال با اشاره به امکانات و اقداماتی که در سال های اخیر برای خوشایندتر شدن خدمت سربازی و ارتقای کیفی انجام شده است، گفت: قرارگاه آموزشی سربازان در این راستا ایجاد شده است و علاوه بر آن ، در سال های اخیر نیز تصمیمات خوبی در خصوص افزایش حقوق سربازان و … اتخاذ شده است اما آنچه در خصوص کاهش یک ماهه خدمت سربازی اعلام شده صحیح نیست و بار دیگر تاکید می کنم که در مورد مدت خدمت سربازی امسال تصمیمی گرفته نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا