سلامت خانواده

11 استان درگیر سیل شدند

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش مهر، فریبا گودرزی به تشریح وضعیت آب و هوای کشور پرداخت و گفت: امروز در نوار شمالی کشور، استان های واقع در دامنه های البرز و زاگرس مرکزی و بخش هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، هرمزگان، جنوب. سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطق مستعد گرد و غبار و تگرگ رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت بارندگی ها امروز در زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، آذربایجان غربی، اصفهان، سمنان و گلستان است که اخطار نارنجی برای آن صادر شده است. صادر شده.

گودرزی تصریح کرد: شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های مرکزی زاگرس، بخش هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، شمال و شرق فارس، رگبار، رعدوبرق و رعد و برق خواهد بود. و وزش باد شدید موقتی و بارش ها تا اواسط ادامه دارد هفته آینده در کشور ادامه دارد.

وی افزود: طی 3 روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق و بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و جنوب کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که کاهش دید و هوا را به همراه خواهد داشت. کیفیت

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز دارای باد و گرد و خاک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا