اخبار سلامت

توقف خط تولید یک شرکت دارویی

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، پس از دریافت اولین گزارش ها مبنی بر بروز برخی مشکلات و عوارض پس از مصرف محلول دیالیز صفاقی یک شرکت داروسازی در 26 خردادماه، بررسی موضوع به سرعت در دستور کار متخصصان مربوطه قرار گرفت. ادارات سازمان غذا و دارو دستور توقف تولید، توزیع و مصرف کل سری های ساخت این محصول تا انجام آزمایشات دقیق تری در کشور صادر شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان برای بررسی دقیق تر، بلافاصله دو تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان در زمینه فرآیندهای تولید و آزمایشگاه ها به محل تولید اعزام شدند. بررسی های لازم در خصوص مشکلات گزارش شده و به محض مشخص شدن نتیجه بررسی ها، اطلاع رسانی مقتضی صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه این سازمان به عنوان عالی ترین نهاد نظارتی و نظارتی، کیفیت محصولات سلامت محور و سلامت مردم عزیز را خط قرمز خود می داند و به هیچ وجه از آن عدول نمی کند. ، وظیفه خود می داند که با جدیت و بدون هیچ ملاحظه ای، الزامات کارشناسی کیفیت در خصوص نظارت بر کلیه محصولات را مورد توجه قرار داده و اقدامات قانونی مناسب را اتخاذ نماید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا