سلامت خانواده

این 3 عادت خوب زندگی را افزایش می دهد

به گزارش خبرآنلاین، هیچ زمانی در تاریخ بشریت وجود نداشته است که بتوانید بیشتر از امروز زندگی کنید و زندگی بهتری داشته باشید. زیرا پیشرفت های باورنکردنی در زمینه پزشکی، پزشکی و مراقبت های بهداشتی صورت گرفته است که باعث می شود مردم بر بیماری ها غلبه کنند و تا دهه 80 و 90 زندگی خود به خوبی زندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: شاید بزرگترین گروه جمعیتی رو به رشد امروز آمریکا را افراد با میانگین سنی 90 تا 100 سال یا بیشتر تشکیل دهند و به دنبال آن وظیفه شما پیوستن به این گروه است زیرا این موضوع باعث می شود آماده باشید و آماده باشید. در تمام روزهای زندگیت سلامت باش

تقریباً برای کل نسل بشر در طول تاریخ، طول عمر یک امر شانسی بوده است، اما امروزه طول عمر یک موضوع طراحی و انتخاب است.

شما در واقع امروز می توانید تصمیم بگیرید که به سطح بالایی از سلامت جسمانی دست یابید و با ایجاد عادات خاصی می توانید اطمینان حاصل کنید که بیشتر از هر نسل دیگری در تاریخ بشر زندگی می کنید.

چگونه سالم بمانیم؟

امروزه بیش از 60 درصد آمریکایی ها رسماً به عنوان اضافه وزن طبقه بندی می شوند، به این معنی که آنها بیش از 20 درصد از وزن ایده آل خود بر اساس نمودارهای قد و وزن بالاتر هستند و حتی بدتر از آن، میلیون ها نفر هستند. که به طور رسمی در گروه آمار چاقی طبقه بندی می شوند، یعنی 40 یا 50 درصد وزن ایده آل خود اضافه وزن دارند.

در هر موقعیتی که هستید، نتیجه انتخاب ها و تصمیم های شماست و اگر می خواهید هر جنبه ای از زندگی خود را تغییر دهید، باید انتخاب های جدید و همچنین تصمیمات جدید در زندگی خود بگیرید و سپس باید نظم را در زندگی خود برقرار کنید. کار کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید. دنبال کن

تنها راه رسیدن به وزن مناسب این است که هر روز و هر هفته کمتر غذا بخورید و بیشتر ورزش کنید، اما همانطور که برای افزایش وزن ماه ها و سال ها طول کشید، کاهش وزن اضافی نیز ماه ها طول می کشد.

3 عادت خوب که زندگی شما را افزایش می دهد

کاهش وزن کار آسانی نیست، زیرا شما عادت های غذایی خود به خود را ایجاد می کنید که به سختی ترک می شوند و با خوردن غذاهای خاصی در صبح، ظهر و شب، ریتم ثابتی را برای غذا خوردن انتخاب می کنید که کاهش وزن را برای شما آسان تر می کند. به خوردن میان وعده بین وعده های غذایی و پرخوری در عصر عادت می کنید، اگرچه ترک این عادات آسان نیست، اما قطعا امکان پذیر است.

به هر حال، این هدف شماست و اگر می خواهید بیشتر زندگی کنید، دانستن این نکات می تواند به شما کمک کند.

غذاهای مناسب بخورید

اولین عادت لازم برای ایجاد یک زندگی طولانی پر از سلامتی و تناسب اندام، عادت به داشتن یک رژیم غذایی مناسب است.

باید به خوردن غذاهای مناسب و به نسبت درست در زمان مناسب عادت کنید.

همه می دانند که باید رژیم غذایی متعادل تری داشته باشند که شامل میوه ها، سبزیجات و محصولات غلات کامل باشد.

علاوه بر این اصل اساسی، چندین کار وجود دارد که می توانید برای اصلاح رژیم غذایی خود و ایجاد عادات غذایی خوب انجام دهید، که منجر به ترکیبی از کاهش وزن و سطوح بالاتر انرژی و تناسب اندام می شود.

علاوه بر خوردن غذاهای مناسب، باید عادت حذف «سه سم سفید» یعنی نمک، شکر و آرد را از رژیم غذایی خود کنار بگذارید.

این تغییر در رژیم غذایی شما بسیار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است. به طوری که هر یک از دانش آموزان من که آن را امتحان می کنند کاملاً شگفت زده می شوند و به سرعت نتایج قابل توجهی دریافت می کنند.

به اندازه کافی ورزش کنید

عادت بعدی که باید در برنامه روزانه خود ایجاد کنید ورزش موثر است.

بسیاری از مردم، حتی آنهایی که در دوران رشد به طور منظم ورزش می کردند، در اواخر نوجوانی و اوایل بیست سالگی ورزش را متوقف می کنند، اما نباید این واقعیت را فراموش کرد که بدن انسان قرار است در طول زندگی به طور منظم ورزش کند. .

این عادت را در خود ایجاد کنید و هر روز تک تک مفاصل خود را حرکت دهید، زیرا این فعالیت باعث می شود عضلات و مفاصل شما بهتر کار کنند و انعطاف پذیر باشند.

ورزش منظم به شما اجازه می دهد تعادل و تحرک بیشتری داشته باشید و همچنین منجر به کاهش احتمالی درد یا مشکلات عضلانی و مفصلی می شود.

عادت کنید هر هفته 200 دقیقه ورزش کنید. اگر هفت روز در هفته هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید، باید گفت که از جمله افرادی هستید که بدن سالمی دارید و عمر بیشتری خواهید داشت.

اگر خود را مجبور به دوچرخه‌سواری، دویدن روی تردمیل، شنا، پیاده‌روی یا انجام ورزش‌های هوازی که ریه‌ها و قلب‌تان را تقویت می‌کند، بکنید، در مدت زمان کوتاهی سطح سلامت و انرژی خود را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشید. .

به اندازه کافی خوابیدن

سومین عادتی که برای سالم بودن به آن نیاز دارید، عادت به استراحت کافی است.

شما برای انجام بهینه کارهای روزانه خود به هفت تا هشت ساعت خواب هر شب نیاز دارید، اما اگر کمتر از شش تا هفت ساعت در شب بخوابید و مثل همیشه سخت کار کنید، در نهایت دچار «کم خوابی» خواهید شد.

شما می توانید با ایجاد عادت زود خوابیدن، یعنی هر شب ساعت 10:00 راحت بخوابید، احساس و عملکرد خود را در زندگی کاری و شخصی خود تغییر دهید.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا