سلامت خانواده

قیمت تور ارزان تبریز چقدر است؟ / سفر به تبریز با 4 میلیون تومان + جدول

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر از گرما خسته شده اید و می خواهید در روزهای باقی مانده از خرداد ماه سفری کوتاه داشته باشید، یکی از گزینه های پیش روی شما می تواند «تبریز» باشد.

هوای تبریز در بهار و تابستان معتدل است و نسبت به سایر شهرها و استان های کشور هوای خوب و خنکی دارد. بنابراین سفر این روزها به این شهر می تواند انتخابی عالی و معقول باشد.

در ادامه به بررسی قیمت تور زمینی تبریز می پردازیم.

اگر هتل دو ستاره را برای اقامت دو شب انتخاب کنید، باید بیش از دو میلیون و 500 هزار تومان بپردازید. این در حالی است که قیمت چهار شب اقامت در حدود 3 میلیون و 750 هزار تومان است.

اگر هتل سه ستاره را انتخاب کنید، برای دو شب باید حدود سه میلیون و 150 هزار تومان و برای سه شب پنج میلیون و 150 هزار تومان بپردازید. این قیمت برای هتل پنج ستاره 8,950,000 تومان می باشد.

اگر می خواهید از جزئیات دقیق و هزینه اقامت در هتل های تبریز مطلع شوید جدول زیر را مطالعه کنید. (لازم به ذکر است قیمت های درج شده در جدول مربوط به سایت های فروش اینترنتی می باشد و ممکن است به دلیل نوسانات قیمت و سایر عوامل با نرخ های امروزی متفاوت باشد. اقتصاد آنلاین هیچ تاثیری بر قیمت های درج شده ندارد.)

قیمت تور زمینی ارزان تبریز (خرداد 1403)
هتل رتبه بندی ستاره ای قیمت دو شب اقامت قیمت چهار شب اقامت
دریا 3 ستاره ۲,۵۵۰,۰۰۰ ۳,۷۵۰,۰۰۰
اهراب 3 ستاره ۲,۷۰۰,۰۰۰ ۴,۱۰۰,۰۰۰
آزادی 4 ستاره ۲,۹۵۰,۰۰۰ ۴,۸۵۰,۰۰۰
آپارتمان خوش آمدید 3 ستاره ۳,۱۵۰,۰۰۰ ۵,۱۵۰,۰۰۰
گسترش 4 ستاره ۳,۶۵۰,۰۰۰ ۵,۷۵۰,۰۰۰
کاخ سلطنتی 4 ستاره ۴,۵۵۰,۰۰۰ ۷,۷۰۰,۰۰۰
پارس ائل گلی 5 ستاره ۵,۱۵۰,۰۰۰ ۸,۹۵۰,۰۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا