سلامت خانواده

بازرسی از داروخانه های دارای سیستم هوشمند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مهدی زاده در نشست معاونان و مدیران غذا و داروی منطقه یک تاکید کرد: برگزاری چنین جلساتی در پیشبرد اهداف منطقه مفید است.

وی شعار سال و تعهدات سازمان غذا و دارو را در تسهیل صدور پروانه ها برشمرد و افزود: این امر در سال جدید بسیار جدی گرفته شده و متولیان هر حوزه از تمام توان خود استفاده کرده اند. هستند به منظور فراهم آوردن امکانات و شرایط لازم برای فعالیت سرمایه گذار در کوتاه ترین زمان ممکن. لذا این انتظار وجود دارد که معاونت غذا و دارو با همان سرعت و انرژی ستاد به این خواسته مهم رهبری عمل کنند.

مهدی زاده انواع محصولات کشاورزی تولید شده در هر منطقه را یکی از توانمندی های بومی آن مناطق برشمرد و گفت: برای استفاده مناسب از چنین توانمندی ها باید بر توانمندسازی آزمایشگاه ها نیز تمرکز کرد.

وی افزود: مصمم هستیم که جلسات قطب بتواند چندین موضوع را به عنوان یک تجربه مهم ملی در منطقه پیاده کند و محصولات مختلف را به عنوان محصولات اصلی و بومی این مناطق ساماندهی کند.

مدیر مدیریت و نظارت استانی سازمان غذا و دارو گفت: استفاده از سامانه های هوشمند و ایجاد داشبورد در بازرسی از داروخانه ها به جای بازرسی فیزیکی با نیروهای کمتر می تواند به کنترل و اولویت بندی نظارت بر داروخانه کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا