فراخوان ملی طراحی نشان و شعار گردشگری سلامت ایران منتشر شد

بخشی از این تماس گفت: ایران به عنوان یکی از برجسته ترین مقصد در زمینه گردشگری بهداشت با زیرساخت های درمانی پیشرفته ، پزشکان متخصص ، خدمات متنوع و قیمت های رقابتی شناخته می شود. در همین راستا ، با هدف تحقق اهداف برنامه هفتم و اجرای سند استراتژیک استراتژیک گردشگری ملی ، گروه کار برندسازی گردشگری بهداشت ، با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاعاتی وزارت بهداشت ، فراخوان ملی طراحی گردشگری بهداشت ایران را در اختیار دارد.
متن این تماس به شرح زیر است:
طبق ماده (1) قانون برنامه هفتم ، دولت موظف است از ظرفیت های انسانی ، علمی ، فرهنگی و زیرساخت این کشور بهره برداری کند ، تا “گردشگری بهداشتی” را در تعامل با کشورهای منطقه و افزایش سهم ایران از خدمات درمانی از طریق ایجاد یک برند ملی ، سازماندهی بیمار خارجی و موضع خدمات درمانی ارائه دهد.
گردشگری بهداشتی یکی از پویاترین و سودآورترین بخش های صنعت گردشگری جهانی است و هزینه اقتصادی هر سلامت توریستی بیش از سه برابر بیشتر از گردشگران معمولی تخمین زده می شود. گزارش شورای مسافرتی و گردشگری جهانی (WTTC) همچنین ایران را به عنوان یکی از پنج مقصد برتر گردشگری پزشکی در جهان معرفی کرده است.
ایران با داشتن زیرساخت های درمانی پیشرفته ، پزشکان متخصص ، خدمات متنوع و قیمت های رقابتی ، به عنوان یکی از متداول ترین مقصد در حوزه گردشگری بهداشت شناخته می شود. در همین راستا ، با هدف تحقق اهداف برنامه هفتم و اجرای سند استراتژیک استراتژیک گردشگری ملی ، گروه کار برندسازی گردشگری بهداشت ، با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاعاتی وزارت بهداشت ، فراخوان ملی طراحی گردشگری بهداشت ایران را در اختیار دارد.
این رقابت با هدف طراحی یک آرم ، یک کتاب و شعار برند ملی گردشگری بهداشت ایران برای ارائه معرفی مؤثر در ایران در بازارهای بین المللی ، ارتقاء موقعیت این کشور در زنجیره خدمات بهداشت جهانی و حمایت از فعالان بخش خصوصی است.
در افق 1 ، ایران باید به عنوان یک مارک متمایز ، معتبر ، انسانی و قابل اعتماد در بین پنج مقصد برتر گردشگری در جهان شناخته شود. مأموریت این برند ایجاد یک تجربه ایمن ، با کیفیت و ارزشمند برای گردشگران بهداشتی با ترویج خدمات درمانی ، توسعه تعامل بین المللی و تقویت دیپلماسی بهداشتی جمهوری اسلامی ایران است.
اهداف بلند مدت این پروژه شامل ارائه خدمات با کیفیت ، رقابت جهانی ، ایجاد یک برند قدرتمند ملی ، تقویت موقعیت ایران در دیپلماسی بهداشت و کمک به رشد اقتصادی از طریق مسیر صادرات خدمات درمانی است.
از جمله ارزشهای اصلی برند گردشگری بهداشت ایران ، تعهد به تعالی خدمات درمانی ، ایجاد ارزش برای بیماران ، مسئولیت ، شفافیت و اعتماد ، همدلی بین بخش ها و ارتقاء فرهنگ مهمان نوازی ایران است.
مهمترین مزایای رقابتی ایران در این زمینه شامل پزشکان متخصص و کادر پزشکی ، هزینه های با کیفیت و رقابتی با کیفیت و رقابتی ، موقعیت جغرافیایی استراتژیک ، تنوع جاذبه های گردشگری ، پیشینه علمی و تمدن پزشکی و خدمات درمانی در کلیه رشته ها است.
با جزئیات اجرایی تماس بگیرید:
پذیرش آثار: 1 سپتامبر تا 1 نوامبر
مراسم اختتامیه: 1 نوامبر 2008
جایزه شخص اول: 1 میلیارد ریال
جایزه برای قدردانی: 1 میلیارد ریال
آدرس ارسال فیزیکی: تهران ، شهر غربی ، شرق ایوانک ، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ، مرکز روابط عمومی و اطلاعات ، طبقه ششم