بهداشت و درمان

تبلیغات فرآورده‌های سلامت فقط بر اساس مجوز مجاز است

رئیس دفتر بازرسی و شکایات سازمان غذا و دارو تأکید کرد که تبلیغات اغراق آمیز و برخلاف جرم است و رسانه های ملی و سایر رسانه ها موظفند فقط مطابق با محصولات بهداشتی عمل کنند.

به گفته خبرگزاری بهداشت ، دکتر سعید مهرزادی در مورد تبلیغات لوازم آرایشی گفت: “تبلیغات اغراق آمیز و غیرقانونی است و مجازات آن مشخص است.” وی افزود: با وجود حجم زیادی از تبلیغات نادرست در فضای مجازی ، ما به طور جدی با این موارد سر و کار داریم

وی افزود: “هم رسانه های ملی و هم تبلیغات دیگر موظفند فقط بر اساس چارچوب های قانونی و آنچه در مجوزهای محصولات بهداشتی وجود دارد ، تبلیغ کنند ، نه یک کلمه بیشتر.” ما دیگر انتظار نداریم که تبلیغات در هیچ رسانه ای با ادعاهای غیر علمی و اغراق آمیز پخش شود و هرگونه تخلف می تواند قانونی باشد.

دکتر مهرزادی در ادامه تأکید کرد: اگرچه ما به برندسازی و تبلیغات در زمینه محصولات بهداشتی مبتنی بر سلامتی اعتقاد داریم و ضعف برخی از تولید کنندگان داخلی را یکی از نقاط ضعف این منطقه می دانیم ، اما گمراه کننده مردم را کوتاه نمی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا