سلامت خانواده

کدام تبلیغات محصولات بهداشتی جرم – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

سعید مهرزادی ، در مورد تبلیغات لوازم آرایشی ، گفت: “تبلیغات اغراق آمیز و برخلاف جرم است و مجازات آن مشخص است.”

وی گفت: “با وجود حجم زیادی از سوء رفتار در فضای مجازی ، ما به طور جدی با این موارد سر و کار داریم.”

مهرزادی ادامه داد: “هر دو رسانه ملی و سایر تبلیغات موظفند فقط بر اساس چارچوب های قانونی و آنچه در مجوزهای محصولات بهداشتی وجود دارد ، ترویج کنند ، نه کلمه ای بیشتر.

وی گفت: “اگرچه ما به برندسازی و تبلیغات در زمینه محصولات بهداشتی مبتنی بر سلامت اعتقاد داریم و ضعف برخی از تولید کنندگان داخلی را به عنوان یکی از نقاط ضعف در این زمینه می بینیم ، اما ما از افراد گمراه کننده کوتاه نیستیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا