سلامت خانواده

کارمندان بانک بخوانید – اقتصاد آنلاین

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در اطلاعیه ای به کلیه کارکنان بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور ضمن تاکید بر کمک به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد. : همکاران بانک مرکزی و شبکه بانکی از تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی خودداری کنند. از استفاده از موقعیت اداری و امکانات بیت المال در این زمینه اکیدا خودداری کنید.

متن فرزین رئیس کل بانک مرکزی به این شرح است:

نام خداوند بخشنده
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور بزرگ و مردمی شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای گرانقدر خدمت، هم اکنون که مقدمات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حال انجام است، خادمین و کارکنان وفادار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه بانکی نیز در پاسخ به ندای مافوق خود و ملت شریف ایران جهت مشارکت بیشتر در این انتخابات حضور پرشور خواهند داشت.

لذا لازم است کارکنان بانک مرکزی و شبکه بانکی از فعالیت های تبلیغاتی و انتخاباتی در ساعات اداری اکیدا خودداری کرده و از موقعیت اداری و امکانات بیت المال در این زمینه استفاده نکنند.

ضمناً استفاده از تسهیلات بانک مرکزی و شبکه بانکی توسط ستاد انتخابات نامزدهای محترم مجاز نمی باشد. در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین طبق مقررات مربوطه برخورد خواهد شد.

یادآور می شود تنویر افکار عمومی در راستای اطلاع رسانی خدمات نظام بانکی به اقتصاد کشور در دولت سیزدهم در صورت نیاز توسط مسئولان ذیصلاح انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا