سلامت خانواده

افزایش 13 درصدی تخت های بیمارستانی در دولت سیزدهم / بیمه رایگان 5 دهک اول جامعه

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از و به نظر می رسیدبهرام عین اللهی اظهار داشت: وزارت بهداشت با این هدف که پنج دهک پایین جامعه دغدغه ای جز بیماری بابت بیماری خود نداشته باشند، پنج دهک پایین جامعه را به صورت رایگان تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: افراد پنج دهک پایین جامعه با مراجعه به مراکز درمانی دولتی بدون داشتن دفترچه بیمه و تنها با ارائه کد ملی می توانند از پوشش بیمه سلامت بهره مند شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال گفت: سلامت کودکان مهم تلقی می شود چرا که اگر کودکی بیمار شود عواقب آن می تواند تا مدت ها گریبانگیر او شود. ، موضوع درمان رایگان کودکان زیر هفت سال را مطرح و اجرا کرد و درمان رایگان کودکان زیر هفت سال ربطی به عشر مردم ندارد.

عین الهی ادامه داد: علاوه بر درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی، درمان ناباروری در مراکز سطح 2 و 3 به صورت رایگان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم 17 هزار تخت بیمارستانی افتتاح کرده است افزود: ظرفیت تخت بیمارستانی کشور معادل 950 هزار مورد بود که 17 هزار تخت به ظرفیت تخت بیمارستانی کشور اضافه کردیم. تخت های بیمارستانی را در کشور اضافه کنید.

وزیر بهداشت درباره وعده وزارت بهداشت به شهید رئیسی گفت: وزارت بهداشت به شهید رئیسی قول داده بود که 9 هزار تخت دیگر به ظرفیت بیمارستان های کشور اضافه کند و در حال حاضر، تخت های آماده بهره برداری را افتتاح خواهیم کرد. و بقیه بسترها را به دولت بعدی بسپارید. خواهد بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا