سلامت خانواده

بهترین زمان مصرف داروهای فشار خون

به گزارش خبرآنلاین، یک مطالعه جدید نشان می دهد که استفاده از داروهای فشار خون در شرایطی که با تیپ شخصیتی شبانه روزی (نحوه تاثیر ریتم شبانه روزی بدن بر زمان خواب و بیدار شدن) افراد سازگار باشد، احتمالاً خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد. حمله کنند.

ایرنا در خبری نوشت: به عبارت دیگر احتمالاً شب‌زیان بهتر است داروی فشار خون خود را عصر و برای افراد سحرخیز صبح‌ها مصرف کنند. به نظر می رسد این زمان از قلب در برابر خطرات فشار خون بالا محافظت می کند.

گروه تحقیقاتی بین المللی که این مطالعه را انجام داد، سوابق بیش از 5300 نفر را بررسی کرد. این افراد به سوالاتی در مورد تیپ شخصیتی خود در آن زمان پاسخ دادند. سپس به طور تصادفی به چند گروه تقسیم شدند و برای مصرف داروهای فشار خونشان در زمان‌های مختلف تجویز شد. پس از آن چند ماه تحت نظر بودند.

به گفته محققان، نتایج این مطالعه نشان دهنده یک تغییر الگو در درمان فشار خون بالا است و برای اولین بار نشان می دهد که در نظر گرفتن تیپ شخصیتی در زمان بندی داروهای ضد فشار خون (راهبردی به نام کرونوتراپی شخصی) ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد. حمله کنند. .

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا