سلامت خانواده

کلینیک جراحی پلاستیک در استانبول; نمونه کارها جعلی یا واقعی؟

نادیا زکالوند: یکی از کلینیک های جراحی پلاستیک در استانبول با انتشار عکس های قبل و بعد دو نفر از مراجعه کنندگان خود در شبکه های اجتماعی مدعی شد که با مراجعه به این کلینیک و انجام جراحی پلاستیک می توانید حداقل دو دهه جوانتر به نظر برسید.

این کلینیک یک عکس قبل و بعد از یکی از مشتریان خود به نام مایکل را در اینستاگرام منتشر کرد و چهره او به خوبی در ماشین زمان به نظر می رسد. ادعای این کلینیک به قدری عجیب است که حتی سایر متخصصان جراحی پلاستیک هم تمام این تغییرات را باور نکردند.

به گفته این کلینیک، مایکل تحت چندین عمل جراحی از جمله لیفت صورت، لیفت گردن، جراحی ترمیمی پلک بالا و پایین، برداشتن چربی باکال، رینوپلاستی و کاشت مو قرار گرفت تا به این لیفت باورنکردنی دست یابد.

این در حالی است که بسیاری از متخصصان جراحی زیبایی می گویند که حتی با این جراحی های مختلف زیبایی نیز نمی توان تا این حد جوانسازی کرد. به گفته این کارشناسان، شکی نیست که دستکاری دیجیتالی تصاویر مایکل و البته زن دیگری که تصاویر قبل و بعد از آن منتشر شده است نیز در آن دخیل است.

یک متخصص می گوید، وقتی به بافت پوست صورت قبل و بعد از این مشتریان خوب نگاه می کنید، این میزان تغییر غیرممکن است. بافت آسیب دیده پوست پیرمرد پس از جراحی به بافت سفت و کامل یک مرد 35 ساله تبدیل شده است و این هرگز امکان پذیر نیست.

علاوه بر این، تنها با حذف واقعیت باکال نمی توان به چهره ای کاملاً متفاوت دست یافت.

به گفته متخصصان جراحی پلاستیک، دستکاری دیجیتال و کمی آرایش چهره این افراد را تغییر داده است و این تصاویر فقط تبلیغی برای این کلینیک زیبایی است که هرگز نباید فریب آن را خورد. این نوع تبلیغات باعث سرخوردگی افرادی می شود که به این کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند.

کلینیک جراحی پلاستیک در استانبول; نمونه کارها جعلی یا واقعی؟

منبع:

odditycentral

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا