سلامت خانواده

پرداخت پاداش مصرف آب به مشترکین تهرانی

محسن اردکانی از کلیه مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران دعوت کرد تا حداقل 10 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند تا تابستان گرم پیش رو را بدون مشکل و دغدغه پشت سر بگذارند. که هزینه های خود را به زیر مدل مصرفی بیاورند، به ازای هر متر مکعب مصرف کمتر از مدل تعیین شده، پاداش مصرف خوب به صورت اعتبار در قبوض آنها منظور می شود.

به گفته وی، مشتریان مقتصدی که هزینه هایشان زیر الگوی تعیین شده در سال گذشته بوده، در صورت کاهش مصرف به ازای هر مترمکعب، پاداش مقرون به صرفه دریافت خواهند کرد.

وی الگوی مصرف تعیین شده برای هر خانوار تهرانی را 12 مترمکعب در ماه اعلام کرد و تصریح کرد: اکنون مشترکانی که از الگوی مصرف تعیین شده پیروی می کنند در صورت کاهش مصرف بیش از دو برابر مبلغ پرداختی قبلی دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره آخرین وضعیت تامین آب شهروندان و مشترکان این شرکت گفت: امسال چهارمین سال متوالی خشکسالی را پشت سر می گذاریم و به دلیل خشکسالی های گذشته عدم تناسب بین منابع و مصرف وجود دارد. ، اما توانمندی ها و تلاش ها و تلاش های شبانه روزی و همکاران خستگی ناپذیر این شرکت برای جبران نارضایتی موجود است.

وی با بیان اینکه شرکت آبفای استان تهران در تلاش است تا با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع و سیستم های توزیع و مدیریت مصرف، تعادل بین منابع و مصرف ایجاد کند. فصول گرم و سرد با توجه به شرایط آب و هوایی تنظیمات فنی دارند، به تدریج برای شرایط جوی جدید آماده شدند.

وی افزود: اما امسال به طور ناگهانی در روزهای هشتم و نهم خردادماه دمای هوا هفت تا هشت درجه افزایش یافت و دمای هوا از شرایط خنک بهاری به گرمای نیمه تابستان تبدیل شد و شهروندان به یکباره اقدام به شستشو و تخلیه آب کردند. کولرهای آبی و سیستم های خنک کننده. آنها به طور مستمر خود را در مدار بهره برداری قرار دادند به گونه ای که در نهم خردادماه امسال، مصرف آب شهر و استان تهران معادل مصرف آب دهم مرداد ماه سال گذشته بود و شبکه شوک گرفت. ، که تجربه نادری برای این شرکت بود.

اردکانی تصریح کرد: با وجود این و با تلاش همکاران کمترین ضربه و شوک به شبکه وارد شد و به جز نقاط محدود به ویژه در شهر شهریار واقع در محدوده شرکت آبفای غرب استان تهران. در جاهایی که کمبود فشار به دلیل افت فشار ایجاد شده است، وضعیت شبکه در سایر مناطق پایتخت در وضعیت عادی قرار دارد و با اقدامات خوب همکاران در شهریار بیش از 95 درصد مشکل افت فشار آب ایجاد شده است. حل شده و با اقدامات تکمیلی که در مدت زمان کوتاهی در حال انجام است، مشکل به طور کامل برطرف شده است. کاملا رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: البته در نسیم شهر واقع در جنوب غرب استان تهران به دلیل افت فشار آب تماس های محدودی ثبت شد و با اقدامات اصلاحی در شبکه بلافاصله مشکل برطرف شد و در جنوب شرق که همین الان است. هر ساله در شهرستان های پاکدشت، ورامین و پیشوا تحت تاثیر قرار می گیرد. از نظر تامین آب چالش های اساسی داشتیم، با اقداماتی که در سال گذشته انجام شده، شبکه در شرایط عادی قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران از شهروندان درخواست کرد: حداقل 10 درصد صرفه جویی کنند تا مانند گذشته این شرکت را همراهی کنند تا تابستان گرم پیش رو را بدون کمترین مشکل و نگرانی پشت سر بگذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا