نجات جان ؛ بیمار قلبی قلبی اضطراری – خبرگزاری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرنگار خبرنگار خبرنامه مهر ، محمد اسماعیل تاواكولی ، رئیس بخش اورژانس تهران ، در انتشار خبری در سازمان اضطراری تهران گفت: در سال 2 تعداد تماس های مشتری با بخش های اضطراری در سال گذشته حدود 2 درصد افزایش یافته و به بیش از سه میلیون نفر افزایش یافته است. از این تعداد ، یک و نیم هزار ماموریت عملیاتی در استان تهران انجام شد که معادل 2 درصد از کل مأموریت های کشور است.
تاواكولی افزود: در میان این مأموریت ها ، 6000 مربوط به حوادث ترافیکی بود. اگرچه در نیمه اول سال ، کاهش نسبی در مأموریت های راهنمایی و رانندگی مشاهده شد ، افزایش 5 درصدی در این مأموریت ها در سال گذشته.
رئیس سازمان اضطراری تهران همچنین به نیمی از قرن فعالیت های اضطراری این کشور اشاره کرد: این سازمان همیشه در صدر خدمت به عموم قرار گرفته است و کارکنان آن به تلاش سالم جامعه کمک می کنند.
بیش از 2 میلیون تماس ، 1.5 میلیون مأموریت و 2 ٪ رضایت عمومی
وی با اشاره به ثبت بیش از سه میلیون تماس مشتری و یک و نیم هزار مأموریت عملیاتی در استان تهران ، گفت: 2 ٪ از کل مأموریت های کشور در استان تهران انجام شده است و در حوزه حوادث ترافیکی ، همکاران ما نزدیک به 6،000 رأی داده اند.
Tavakoli اضافه کرد: سال گذشته ، نزدیک به 5 تولد موفق در آمبولانس های اضطراری در زمینه بیمارستان انجام شد. همچنین ، بیش از 5 بیمار مبتلا به ایست قلبی به زندگی بازگشتند که این یک افتخار بزرگ برای ما است.
رئیس بخش اورژانس تهران همچنین مأموریت های هوایی را قابل توجه دانست و گفت: بیشتر پروازهای اضطراری هوایی در این کشور متعلق به استان تهران است و سال گذشته حدود 5 پرواز انجام شده است.
خدمات در سفرهای اربین و زیارت
Tavakoli ، با اشاره به خدمات ویژه در Arbaeen و دهه گذشته صفر ، گفت: استان تهران به عنوان بازوی اجرایی بخش بهداشت در مرزهای مهران و شلامچه و همچنین در مسیر مقدس مشهاد و بیش از 5 بیمار و مصدومیت در مورد Mehran Servide و در Mashran Services و در Mashran Want دریافت شده است.
کاهش تصدی دولت و حرکت به سمت خدمات متمرکز
رئیس بخش اورژانس تهران گفت که یکی از مهمترین برنامه ها کاهش تصدی دولت و توسعه خدمات از طریق بخش خصوصی است و گفت: “با برنامه موفق اضطراری حرفه ای پیشرو ، ما توانستیم روزانه حدود 6000 ماموریت را با هزینه 5 ٪ کمتر از گذشته انجام دهیم.” این پروژه که بیش از شش ماه اجرا شده است ، رضایت مردم را به 5 ٪ تبدیل کرده است.
وی از حمایت ریاست جمهوری ، رئیس دفتر و سازمان برنامه ریزی و بودجه قدردانی کرد و افزود که این همکاری ها باعث شده است که برخی از کاستی ها جبران شده و مسیر توسعه اضطراری غیر دولتی و حکم یکپارچه در بخش اورژانس را تسهیل کند.
توسعه زیرساخت ها و دستاوردهای جدید
Tavakoli گفت: در شش ماه اول سال جاری ، پنج پایگاه اضطراری جدید در استان تهران افتتاح شد. همچنین ، خدمات اضطراری جاده به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در مناطق شلوغ و شلوغ ، پروژه اضطراری Runner -up تدوین شد و پروژه های علمی مانند سیستم گلاسکو و 1 در سراسر استان ادغام شدند.
وی ادامه داد: برای اولین بار در دشت لار ، با حمایت از فرماندار ، دو پاریس راه اندازی شد و هلیکوپتر صورت گرفت و مکان هایی برای ایجاد ناوگان هوایی اضطراری در نظر گرفته شد که این یک گام مهم در توسعه خدمات هوایی است.
Tavakoli ادامه داد: هدف اصلی بخش اورژانس تهران ارائه خدمات پزشکی با کیفیت تر با کیفیت و کمیت است. ما در این مسیر حرکت خواهیم کرد و امیدوار خواهیم بود که دستاوردهای جدید رضایت بیشتری را برای مردم به ارمغان بیاورد.
وی افزود: “تمرکز اصلی ما توسعه خدمات اضطراری قبل از بیمارستان ، بهبود کیفیت مأموریت ها ، افزایش پایگاه های جاده ای و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است. در این زمینه ، برنامه اضطراری حرفه ای پیشرو الگوی خوبی برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری است.”
وی خاطرنشان کرد: رضایت رضایت 3.5 درصدی مردم به خدمات اضطراری قبل از بیمارستان و رضایت نزدیک به 5 ٪ از پروژه اضطراری پیشرو ، نشان دهنده موفقیت این مسیر است و امیدواریم که با حمایت دولت و همکاری سایر موسسات ، بتوانیم در سطح بالاتری خدمات اضطراری را به عموم ارائه دهیم.
Tavakoli گفت: بخش اورژانس تهران همیشه در رویدادهای ملی و مذهبی مانند Arbaeen Hosseini و دهه گذشته صفر با مردم بوده است و به عنوان یک بازوی مراقبت های بهداشتی ، در تلاش است تا کیفیت خدمات را کاهش داده و کیفیت خدمات دولتی را افزایش دهد.
وقایع و وقایع 7 روز جنگ
رئیس سازمان اضطراری تهران با اشاره به وقایع و وقایع 7 روز جنگ ، گفت: در این دوره ، حدود 5 نفر خدمات اضطراری را در استان تهران دریافت کردند ، اگرچه دو آمبولانس ، دو کارگاه اضطراری و مرکز پیام شهری آسیب دیده و تقریباً 5 نفر از همکاران ما مشکلات جسمی دارند. با تلاش های روز به روز ، کمتر از 2 ساعت پس از حادثه ، چرخه عملیات اضطراری تهران به حالت پایدار بازگشت.
وی گفت: “این تجربه بسیار شبیه به یک جنگ تحمیل شده کوتاه مدت برای همکاران ما بود.” اگرچه مشکلات زیادی داشت ، اما منجر به آمادگی و توانمندسازی بالاتری در زمینه خدمات و عملیات شد.
Tavakoli تأکید کرد: مانند سالهای اخیر ، نیروهای اضطراری تجربه برخورد با سیل و وقایع گسترده در سراسر کشور را تجربه کرده اند ، این تجربه همچنین سطح مهارت ها و توانایی های عملیاتی همکاران ما را ارتقا داده است. امروز می توان گفت اداره اورژانس تهران و کشور یکی از قدرتمندترین خاور میانه در زمینه عملیات است.
رئیس اضطراری تهران گفت: “ما به دنبال خدمات اضطراری تهران هستیم نه تنها برای تأمین نیازهای داخلی بلکه در عرصه بین المللی نیز نقش ایفا کنیم و تجربیات اخیر نشان داده است که ظرفیت ، تجهیزات و سازمان های اضطراری قادر به ارائه خدمات فراتر از مرزهای ملی هستند.”