سلامت خانواده

مشکل تبلیغات لوازم آرایشی در رسانه های ملی – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

محمود ال بویه با اشاره به گسترش مصرف لوازم آرایشی گفت: “میلیاردها دلار سالانه در کشور هزینه می شود و تولید کنندگان داخلی با استفاده از ظرفیت مستقیم و تولید قراردادی توانسته اند بخش بزرگی از نیازهای بازار را تأمین کنند.”

وی تأکید کرد: ظرفیت تولید در زمینه بهداشت شخصی و محصولات بهداشتی از جمله شامپو و مایع توالت وجود دارد و شرایط برخی از محصولات ایرانی را به بازارهای صادراتی فراهم می کند.

آل -بویه توضیح داد: “فقط در صورت داشتن مجوز ، می توان لوازم آرایشی را ارتقا داد ، اما بسیاری از تولید کنندگان به دلیل محدودیت های اقتصادی و برندسازی در این زمینه فعال نیستند.

مدیر لوازم آرایشی سازمان غذا و داروی افزود: “محدودیت های فرهنگی و رسانه ای نیز منجر به محدودیت این محصولات در رسانه های ملی و حتی محصولات دارای مجوز کمتر شده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا