سلامت خانواده

پرواز بمب افکن آمریکایی / جنگ جدید در راه است؟

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش ایسنا، این رزمایش که نشانه قدرت نمایی علیه کره شمالی تلقی می شود، در حالی برگزار شد که تنش ها در شبه جزیره کره به دنبال پرواز بالن های زباله کره شمالی بر فراز کره جنوبی و سایر اقدامات تحریک آمیز پیونگ یانگ تشدید شده است. .

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این رزمایش با حضور جنگنده های پیشرفته کره جنوبی و آمریکایی و بمب افکن آمریکایی B-1B که دومین بمب افکن این کشور مستقر در شبه جزیره کره است، برگزار شد.

این رزمایش نشان دهنده تعهد امنیتی آمریکا به کره جنوبی و تقویت موقعیت دفاعی مشترک دو کشور است.

در این رزمایش، این بمب افکن با اسکورت جنگنده های کره جنوبی «مهمات حمله مستقیم مشترک» را پرتاب کرد که اولین حضور یک بمب افکن آمریکایی در چنین رزمایشی از سال 2017 است.

وزارت دفاع کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی این کشور رزمایشی را با استفاده از تسلیحات واقعی انجام دادند تا آمادگی این کشور را برای تنبیه کره شمالی در صورت اقدامات تحریک آمیز این کشور نشان دهند.

یک بمب افکن B-1B قادر است محموله بزرگی از سلاح های معمولی را حمل کند. کره شمالی پیش از این استقرار این بمب افکن را نشانه خصومت با آمریکا خوانده و با آزمایش های موشکی خود به پروازهای گذشته B-1B و دیگر هواپیماهای آمریکایی در کره جنوبی پاسخ داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا