سلامت خانواده

ضرورت توجه به استانداردها ، کیفیت و نیازهای کشور در تست های علوم پزشکی

محمد رضا زافارگندی با اشاره به اهمیت تصمیم گیری و ریل در مناطق تخصصی ، گفت: “لازم است راه حل هایی برای بهبود استانداردها و کیفیت تست ها در همان زمان اتخاذ کنید.”

وی از این تلاشها پشیمان شد که به هر دلیلی منجر به سؤال از آزمون ها می شود و افزود: “بهبود استانداردها و کیفیت تست ها ، هرچند دشوار است ، بسیار مهم است.” اگر آزمایشی انجام شود که فاقد قدرت جداسازی مناسب باشد یا نمرات بالا آن بیش از حد است ، این آزمایش مشکلی خواهد داشت.

وزیر بهداشت اظهار داشت كه وی بیش از 5 سال در هیئت مدیره و آموزش و پرورش مشغول به كار است و خاطرنشان كرد كه عدالت باید در ارزیابی ها ارائه شود. آزمون ها باید قدرت جدایی و سطح سؤالات را در رشته های مختلف داشته باشند.

ظفرگندی خاطرنشان کرد: در گذشته گروه هایی وجود داشتند که اگر نرخ پاس 2 ٪ باشد ، رقم بالایی می توانستند. در آن زمان گفته می شد که همه ، گرچه به عنوان جراح قلب و جراح قلب موفق بودند ، اما یک مدرس حرفه ای نبود.

وی گفت: “داشتن سطح بالایی از توانمندسازی علمی لازم است.” دستیابی به علم نیاز به تلاش دارد و نحوه آموختن کلاس و کارگاههای آموزشی.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تولید دوره های آموزشی فعلی از کیفیت بالایی برخوردار است و اظهار داشت: “این افراد نیازهای کشور را در همه مکان ها برآورده نمی کنند و در مناطق محروم ما گاهی اوقات با کمبود تخصصی روبرو می شویم ، بنابراین دوره های آموزشی ما علاوه بر داشتن استانداردها و کیفیت بالا ، باید متناسب با نیازهای کشور باشد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا