سلامت خانواده

ورود «ساینا» به ناوگان تاکسیرانی به عنوان وثیقه تعهدات سایپا/ احتمال تاکسی شدن شاهین

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی زمانی در تشریح سرنوشت انتخاب خودرو ساینا برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی کشور، اظهار کرد: پس از پذیرش مشخصات فنی خودرو ساینا، امکان استفاده از این خودرو وجود دارد. در بخش تاکسیرانی اما در مذاکره با خودروساز با چالش دیگری مواجه شدیم. در واقع مطرح شد که بر اساس اعلام شرکت خودروسازی، به دلیل ثبت نام های سامانه یکپارچه خودرو، تعهدات زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: به این ترتیب بر اساس آنچه خودروساز اعلام کرده است، با توجه به انباشته شدن تعهداتی که قبلا انجام شده، فعلا امکان ایجاد تعهد جدید وجود ندارد. از این رو مقرر شد این انباشت تعهدات که به عدد معقولی رسید، دوباره مذاکرات را آغاز کنیم و در صورت امکان از این خودرو در حوزه ناوگان تاکسیرانی استفاده کنیم.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور تاکید کرد: در کنار پیگیری خودرو ساینا برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی، خودروهای دیگری که شاید از نظر ایمنی، ساختار و ابعاد خودروهای بهتری باشند نیز مورد توجه قرار گرفت. بر این اساس مذاکراتی با شرکت خصوصی برای ورود خودرو به ناوگان انجام شده و حتی با خود شرکت سایپا نیز مذاکراتی برای خودروی شاهین انجام شده تا از این خودروها در تاکسی نیز استفاده شود. صنعت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا