سلامت خانواده

سهم بیمه درمانی استان تهران در تماس های عمومی – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرگزاری مهر ، Mahboubeh Ranjbar ، با اشاره به نقش استراتژیک مرکز امور مشتری و اطلاعات سازمان بیمه درمانی ایران در بهبود کیفیت مسئولیت پذیری و خدمات به بیمه شده ، ثبت نام بیش از 6000 درخواست در سال در سیستم ZRM و سایر بنادر ارتباطات مشتری را اعلام کرد.

وی با اشاره به تجزیه و تحلیل آماری ، گفت: سال گذشته ، در مجموع 1800 برنامه در این سیستم ثبت شده است که 4.9 ٪ از آنها مربوط به چهار برنامه مکرر از جمله اعتبار بیمه ، مشاوره بیمه ، ابطال بیمه و بررسی اعتبار بیمه است.

رانجبر افزود: بالاترین حجم درخواست ها ، معادل 4.9 ٪ ، به اداره کل بیمه و درآمد بود و استان تهران با 4.9 ٪ از درخواست ها در صدر استان ها قرار دارد. سایر استان ها همچنین در مجموع 4.9 ٪ از درخواست ها را تشکیل می دهند ، که نشانگر توزیع متعادل استفاده از سیستم پاسخگویی در سراسر کشور است.

در همین راستا ، محمود گولامناجاد ، مدیر کل بیمه درمانی استان تهران ، با اشاره به سهم بالای استان در تعداد درخواستهای بیان شده: با توجه به جمعیت استان تهران ، بدیهی است که بیشترین حجم درخواست های ثبت شده در سیستم مسئولیت پذیری مربوط به این استان است. با این حال ، تمام تلاش های ما برای پاسخگویی به بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن برای برآورده کردن کامل بیمه شده است.

رانجبر همچنین گفت که در بخش کارشناس لایه دوم (استانی) ، از بین 2،800 درخواست ارجاع شده ، بیش از 4.9 ٪ مربوط به مسائل کششی مانند خلاف عرشه ، احراز هویت شرکای کار ، مشکلات ثبت نام فیزیکیک ها و ارسال پیامک است.

رئیس مرکز امور مشتری و اطلاعات سازمان بیمه درمانی ایران بیشتر به شاخص های رضایتمندی اشاره کرد و گفت: طبق نظرسنجی ها ، درصد رضایت از سیستم پاسخگویی 5.5 ٪ بود ، که نشانگر اعتماد و رضایت بیمه گذاران ارائه شده در مرکز است.

به گفته وی ، از کل درخواست ها ، 4.3 ٪ حاوی نظر مستقیم کاربران بود که از این تعداد 4.3 ٪ از نظرات در گروه “عالی” ارزیابی شده است. این نشانه موفقیت اقدامات مرکز برای بهبود کیفیت خدمات است.

در پایان ، رنجبر اظهار داشت: مرکز پاسخگویی ، به عنوان پل ارتباطی مستقیم سازمان بیمه درمانی ، در تلاش است تا با تجزیه و تحلیل دقیق داده ها ، افزایش کیفیت مسئولیت پذیری به موقع ، در جهت ارتقاء رضایت عمومی و شفافیت خدمات قدم بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا