سلامت خانواده

نسخه مسابقه ای BMW M4 فقط 36 میلیارد تومان / تصاویر

امیر مسعود عابدین_ BMW M4 GT3 EVO با مشخصات 2025 چراغ‌های جلوی جدید را از خودروهای خیابانی به ارث برده است. چراغ های روز زرد رنگی که در نسخه تولید محدود M4 CS وجود داشت در این خودرو نیز وجود دارد. این خودروی مخصوص پیست مجهز به چراغ های عقب لیزری است که اولین بار در مدل M4 CSL 2022 دیده شد.

مسابقه باواریایی اکنون دارای آینه های کوچکتر و گلگیرهای اصلاح شده برای بهبود جریان هوا برای آیرودینامیک بهتر است. برای افزایش نیروی رو به پایین در محور عقب، BMW زاویه بال عظیم را تغییر داد.

ماشین مسابقه ای بی ام و 36 میلیارد تومان غیر ممکن!

از آنجایی که M4 GT3 EVO بسیار بزرگ است، این تصاویر رسمی عدالت را رعایت نمی کنند. با 197.6 اینچ، طول آن تقریباً به اندازه یک سری 7 (E65) است. با عرض 80.3 اینچ، عرض آن تقریباً به اندازه یک بوگاتی شیرون است. برای صرفه جویی در وزن، این ماشین مسابقه ای معمولا رنگ آمیزی نمی شود. علاوه بر این، اکنون برخی از قسمت‌های بدن در معرض فیبر کربن قرار دارند.

ماشین مسابقه ای بی ام و 36 میلیارد تومان غیر ممکن!

قدرت از موتور P58 تامین می شود، یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو با حداکثر 590 اسب بخار قدرت که از طریق گیربکس شش سرعته Xtrac به چرخ ها منتقل می شود. این گیربکس نسخه اصلاح شده گیربکس مورد استفاده در M8 GTE است.

ماشین مسابقه ای بی ام و 36 میلیارد تومان غیر ممکن!

بی‌ام‌و ادعا می‌کند که اکنون توربوها قابل اعتمادتر هستند و در طی 20000 کیلومتر اول نیازی به سرویس ندارند. قیمت خالص M4 GT3 EVO از 625 هزار دلار معادل 36 میلیارد و 875 میلیون تومان شروع می شود.

منبع: موتور1

۲۷۷۳۲۲

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا