سلامت خانواده

چند راز برای خوش اندام شدن بدون ورزش

به گزارش آنلاین، تنها راه تناسب اندام بدون باشگاه، خوردن آگاهانه است. همانطور که خواب با کیفیت نوعی مراقبت از خود است، تمرین غذا خوردن آگاهانه نیز چنین است.

آفتاب نیوز در خبری نوشت: وقتی به افراد تناسب اندام فکر می کنیم، اغلب ذهنمان به سمت کسانی می رود که هر روز به باشگاه می روند، اما افرادی هم هستند که تا به حال دست به دمبل نزده اند و روی تردمیل راه نرفته اند و فقط چند نفر را دنبال می کنند. عادات ساده آنها کاری را انجام می دهند که آنها را در بهترین حالت خود نگه می دارد.

اگر کنجکاو هستید که بدانید افرادی که تا به حال پا به باشگاه نگذاشته اند در چه وضعیتی هستند، این مقاله را تا انتها بخوانید. ممکن است بتوانید با پیدا کردن یک روال جدید که کاملاً متناسب با سبک زندگی شما باشد به هدف خود برسید.

1) حرکت روزانه غیر قابل مذاکره است

افراد تناسب اندام ورزش را به بخشی جدایی ناپذیر از روز خود تبدیل می کنند. این فقط در مورد ورزش برنامه ریزی شده نیست، بلکه انتخاب پله ها به جای آسانسور، پیاده روی یا دوچرخه سواری به محل کار، حتی پیاده روی در حین تلفن است.

فعالیت‌های کوچک و مکرر می‌تواند به برخی از مزایای سلامتی جدی اضافه کند. مثل این است که آن‌ها این گام‌سنج داخلی دارند که تیک می‌خورد و مطمئن می‌شود که هرگز برای مدت طولانی ثابت نمی‌نشینند. در واقع بسیار الهام بخش است.

2) هیدراتاسیون کلید موفقیت است

به همان اندازه که فعالیت بدنی مهم است، نباید نقش آب را در حفظ تناسب اندام خود دست کم بگیریم. هیدراتاسیون یک عنصر ضروری است که اغلب نادیده گرفته می شود برای حفظ اندام بدون رفتن به باشگاه. نوشیدن آب زیاد باعث افزایش سطح انرژی، کاهش هوس و شادابی پوست می شود.

3) خواب غیر قابل مذاکره است

همانطور که برای سلامت جسمی باید هیدراتاسیون را در اولویت قرار دهیم، نباید اهمیت خواب را دست کم بگیریم. همانطور که آب بدن را جوان می کند، خواب کافی نیز آن را جوان می کند و استراحت و بازیابی لازم برای یک سبک زندگی سالم را فراهم می کند.

پذیرفتن خواب به عنوان ستون تناسب اندام، بدون نیاز به پیوستن به باشگاه، بازی را برای شما تغییر خواهد داد.

4) تغذیه آگاهانه یک روش زندگی است

رکن بعدی تناسب اندام بدون باشگاه، خوردن آگاهانه است. همانطور که خواب با کیفیت نوعی مراقبت از خود است، تمرین غذا خوردن آگاهانه نیز چنین است.

غذا خوردن آگاهانه به شما کمک می‌کند وزن سالمی داشته باشید بدون کالری‌شمار وسواس‌آمیز یا رژیم‌های غذایی محدود، و این کاری است که هر کسی، چه ورزشکار و چه غیر ورزشکار، می‌تواند انجام دهد.

تمرین غذا خوردن آگاهانه منجر به مدیریت استرس می شود. همانطور که ما از آنچه به بدن خود وارد می کنیم آگاه هستیم، باید از نحوه مدیریت استرس نیز آگاه باشیم که به طور قابل توجهی بر سلامت کلی ما تأثیر می گذارد.

5) مدیریت استرس را در اولویت قرار می دهند

استرس مانند آن دوستی است که همیشه به شما می چسبد و اگر مدیریت نشود می تواند منجر به یک سری مشکلات سلامتی شود. آیا می دانستید که استرس مزمن می تواند خطر چاقی را در شما افزایش دهد؟ بنابراین، فعالیت های کاهش دهنده استرس را در برنامه روزانه خود قرار دهید. مانند یوگا، مدیتیشن قبل از خواب، یا فقط تنفس عمیق در طول یک روز کاری پر استرس.

همانطور که مدیریت استرس را یاد می گیریم، طبیعتاً به سمت فعالیت هایی که این حس تعادل را تقویت می کنند، جذب می شویم، مانند فضای باز.

6) مشتاق فعالیت در فضای باز هستند

چیزی جادویی در فضای باز وجود دارد که نمی توان آن را روی تردمیل تجربه کرد. یک پیاده روی ساده در پارک می تواند به اندازه هر جلسه درمانی در فضای بسته شفابخش باشد.

درست مانند لذت بردن مداوم از طبیعت، حفظ عادات بهداشتی منظم و مداوم مفیدتر از تلاش های پراکنده و شدید است. این اصل جوهر یک سبک زندگی تناسب اندام بدون باشگاه را در بر می گیرد.

7) تداوم مهمتر از شدت است

این قانون طلایی است که همه آن را به هم پیوند می دهد: ثبات کلیدی است. آن دسته از افراد تناسب اندام که هرگز به باشگاه نرفته اند یا رژیم های غذایی افراطی نداشته اند، عادات سالم را در زندگی روزمره خود وارد می کنند.

تناسب اندام یک مقصد نیست؛ این سفری است که از تمام انتخاب های کوچکی که هر روز می کنید تشکیل شده است.

حرف پایانی

این پایان نیست، بلکه آغاز یک تغییر آگاهانه به سمت بهبود کیفیت زندگی شماست. این تصمیمات ظریف و در عین حال قدرتمند روزانه است که به سلامتی طولانی مدت کمک می کند.

وقتی پله ها را به جای آسانسور یا آب را به جای نوشابه انتخاب می کنید، آنها را به عنوان پیروزی در سفر تناسب اندام خود بشمارید.

تغییر یک شبه اتفاق نمی افتد؛ بلکه با برداشتن گام های کوچک و هدفمند پیشرفت می کند. هر قدم به جلو گواهی بر تعهد شما به سلامتی، خارج از محدوده یک باشگاه است.

همانطور که این مسیر را ادامه می دهید، پیشرفتی را که به دست آورده اید جشن بگیرید و بدانید که هر روز فرصتی برای تجدید قوا وجود دارد، فقط این عادات را دنبال کنید.

مسیر تناسب اندام با هر چرخه خورشید از آن شماست، شما این شانس را دارید که زندگی پرنشاط و شادابی داشته باشید.

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا