کنفرانس گردشگری بهداشت و محیط زیست ؛ تحول اقتصادی جدید و مسیر برندسازی جهان – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

حمید بدامیجات ، در حاشیه راه اندازی نمایشگاه گردشگری سلامت اکو در مصاحبه با خبرنگار مهر ، با اشاره به سوم پیکربندی (کنفرانس و نمایشگاه) کشورهای بین المللی گردشگری بهداشت (ECO) در حمدان این رویداد را به عنوان نقطه عطفی در فصل جدیدی از توسعه پایدار در گردشگری و سلامت استان در نظر گرفت.
وی افزود که برگزاری این پیکربندیاین نمادی از اعتماد و نگاه ویژه سازمانهای بین المللی به توانایی های حمدان است. امروز ما فرصتی منحصر به فرد برای ارائه ظرفیت های علمی ، درمانی ، تاریخی و طبیعی خود به مخاطبان داخلی و خارجی داریم. فرصتی نه تنها برای معرفی توانایی های شهر به ابعاد ملی ، بلکه برای هدف قرار دادن بازارهای جهانی و منطقه ای نیز فراهم می شود.
رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی Hamedan ، با تأکید بر اینکه گردشگری بهداشت یکی از پیشنهادات جدید اقتصادی است ، گفت: “امروز ، گردشگری بهداشتی دیگر صرفاً ارائه مراقبت های بهداشتی به بیماران خارجی نیست ، این منطقه دارای طیف وسیعی از تعامل علمی ، انتقال دانش تخصصی ، توسعه زیرساخت های مدرن و اشتغال جوانان است.
بادام خاطرنشان کرد: هامدان ، با سابقه پزشکی غنی ، وجود مراکز پزشکی معتبر و کارکنان متخصص ، آماده است تا در این مسیر نقش مهمی ایفا کند.
وی با اشاره به حضور قوی فعالان بهداشتی ، مقامات ملی و بین المللی و نمایندگان خصوصی و عمومی در این رویداد ، گفت: پیکربندی ECO بستر گفتگو و هم افزایی کشورهای منطقه ای را در زمینه بهداشت فراهم کرده است و نقش حمدان را از یک مقصد توریستی داخلی گرفته تا یک پایگاه مهم تعامل چند جانبه و منطقه ای ترویج کرده است.
رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی حمدان گفت: این پایه و اساس را برای جذب مستقیم و غیرمستقیم سرمایه و افزایش سطح تعامل علمی و تجاری استان با کشورهای همسایه فراهم می کند.
بادام با بیان اینکه ابعاد اقتصادی این نگهدارنده پیکربندی محدود به روزهای رویداد نیست و می گوید که برگزاری موفقیت آمیز چنین رویدادهایی در حدمان دارای تأثیرات طولانی مدت از جمله رشد پایدار درآمدهای شهری ، توسعه صنعت گردشگری سلامت ، ایجاد فرصت های شغلی جدید و بهبود زیرساخت های شهری است.
وی همچنین افزود که این امر همچنین سطح خدمات و استانداردهای درمانی را برای شهروندان بومی افزایش می دهد.
رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی حمادان با اشاره به موقعیت جغرافیایی نمونه حمدان ، گفت: حمدان از نظر موقعیت استراتژیک و سرزمینی باعث می شود رابطه آسان و ارزان با استانهای غربی ، مرکزی و حتی شمال غربی کشور و کشورها در منطقه برقرار شود.
بادام ادامه داد: این امتیاز رقابتی در هنگام برندسازی و تبلیغات مناسب یکپارچه است ، قادر است بیماران را با مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا و گردشگران بهداشتی به این شهر سیل کند.
وی تأکید کرد که توسعه گردشگری بهداشتی نیاز به یک دیدگاه یکپارچه و منظم دارد و افزود که رشد این منطقه بدون تعامل نزدیک و مداوم بین سازمان های دولتی ، کارشناسان ، بخش خصوصی و دانشگاه ها امکان پذیر نیست.
رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی حمدان گفت: مدیریت شهری ، شورای شهر اسلامی و سایر ارگان های مسئول موظفند موانع استراتژیک را شناسایی و از بین ببرند و محیطی ایمن ، توسعه یافته و پویا را برای گردشگران و گردشگران خارجی فراهم کنند.
سرانجام ، با توجه به اینکه هامدان به میزبانی این رویداد برگزار شده است ، وی تأکید کرد: شورای شهر اسلامی و تیم مدیریت شهری با پشتیبانی و تسهیل عملی ، توسعه تعامل بین المللی و بهبود کیفیت و کمیت مراقبت های بهداشتی ، مسیر رشد پویا صنعت بهداشت را طی می کند.
بازاتی گفت: “هدف ما تحقق یک کارآفرین توسعه یافته ، کارآفرین و جهان است که یک الگوی نقش موفقی برای سایر شهرهای کشور است.”