اخبار سلامت

استقرار 300آمبولانس و 3بیمارستان صحرایی در مراسم ارتحال امام

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، محمد اسماعیل توکلی امروز در نشست خبری سازمان اورژانس استان تهران با اعلام آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: وزارت کشور سلامت این مراسم را بر عهده دارد و اورژانس استان تهران به عنوان نماینده وزارت بهداشت در این مراسم ملی و مذهبی حضور دارد. از 23 خرداد تا پایان مراسم 2800 نفر از کارکنان نظام سلامت در آماده باش بوده و به بیماران خدمات رسانی خواهند کرد.

وی افزود: تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این مراسم نقش آفرینی می کنند و دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران، شهید بهشتی، البرز، اهواز، جهرم و اصفهان نیز برای نظارت بر اقلام غذایی و بهداشتی و ایستگاه ها و اماکن نیرو اعزام می کنند. . اسکان زائران کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه‌های ثابت و سیار و بیمارستان‌های صحرایی گفت: 300 دستگاه آمبولانس در محوطه مراسم مستقر می‌شود و سه بیمارستان صحرایی، دو درمانگاه ثابت و 10 درمانگاه سیار به ارائه خدمات در طول مراسم تسویه حساب خواهد شد. همچنین 52 پایگاه اورژانس هوایی کشور آماده خدمات رسانی به بیماران و دو فروند هواپیمای بال ثابت تهران نیز در حالت آماده باش خواهند بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا