بهداشت و درمان

اعلام شرایط جمع آوری «دارو» از بازار

امیر حسین حاجی میری گفت: “اطلاعات دارویی که دارای کمبودهای کیفی است از مسیرهای مختلف به سازمان غذا و دارو ناشی می شود ، که ممکن است به دنبال یک عارضه جانبی باشد ، نقصی که منجر به یک نظر بالینی یا نقص در هر شکلی در یک نظر فیزیکی ، شیمیایی و میکروبیولوژیکی می شود.”

وی گفت: “ماهیت دارو محصولی است که ممکن است رخ دهد.” این دلایل می تواند به ریشه تولید ، مسیر توزیع در نقطه مصرف یا به شکل استفاده بستگی داشته باشد. در بسیاری از موارد دنبال شد مگس نتیجه این بود که از آن به درستی استفاده نشده است. ممکن است در نقطه مصرف اتفاق بیفتد. در بسیاری از موارد در محل تولید ملاحظاتی وجود داشته است.

حاجی میری ادامه داد: “ما کشوری با انواع تنوع جغرافیایی و اقلیمی ، محصولات تولید شده ، یک روز در دمای 2 درجه سانتیگراد در شمال غربی کشور هستیم.

وی افزود: ذاتاً دارو ای این با حساسیت خود ، نقش حاکمیت سازمان غذا و دارو است. در سرتاسر جهان باید مکانیسمی برای گزارش مناسب گیرنده های سازمان غذا و دارو وجود داشته باشد.

ما کانال های مناسبی برای دریافت گزارش نداریم

حاجی میری گفت: “یکی از نگرانی های مهم من در دفتر بازرسی فنی و نظارت این است که ما کانال های مناسبی برای دریافت گزارش از نقص های کیفی نداریم.” ما هیچ کانال راحت و چندگانه در شبکه های مجازی نداریم و سوشی رسانه گزارش ها را به ما و در گروه ارسال می کند به جلو به عنوان مثال می تواند چنین دارویی مصرف کند.

وی افزود: “یکی از نگرانی های مهم ما این است که مکانیسم کار درستی نیست و اگر این کار را انجام ندهیم نمی توانیم کاری انجام دهیم. در سرتاسر جهان ممکن است محصولات نقص داشته باشیم. ممکن است شکایت شود یا به سازمان غذا و دارو اعلام شود. سازمان غذا و دارو این روش را در یک روش خاص دنبال می کند ، ما باید یک نسخه از یادداشت و آموزش را ارائه دهیم و یا در یک مورد جدی ، به جز مواردی که به طور جدی وجود ندارد ، به جز مواردی که وجود دارد ، به جز مواردی که وجود دارد ، به جز مواردی که وجود دارد ، به جز مواردی که وجود دارد ، به جز مواردی که وجود دارد ، به جز مواردی که وجود دارد ، به جز مواردی که وجود دارد ، به جز مواردی که به جز مواردی وجود ندارد. Rical برای زمانی است که ما اجازه نداریم متوقف شویم و نباید برای لحظه ای از روند متوقف شود زیرا یک بیمار بالقوه در معرض خطر است و اکنون باید از همه مدیران مورد استفاده قرار گیرد و از همه مراکز پزشکی به این تعداد محصول این محصول حتی برای یک شماره واحد استفاده نمی شود.

حاجی میری ادامه داد: آنچه به سازمان غذا و داروی می رسد ، طبق مکانیسمی که اکنون به عنوان زمان چابک تعریف شده است ، ممکن است یک اقدام اجرایی باشد ، یکی از هر 2 مورد منجر به متوقف کردن فروش محصول یا مبلغ محصول می شود. چرخش از بازار می رسد. بقیه برای پیگیری ، دنبال کردن سطح متفاوتی دارند. این شرکت ممکن است سازمان غذا و داروی را با توضیحاتی مبنی بر کنترل شرایط ، ترغیب کند.

رئیس اداره بازرسی و نظارت فنی سازمان غذا و داروی سازمان غذا و دارو تأکید کرد: هر کجا خطر بالقوه برای مصرف کننده مواد مخدر وجود دارد ، هیچ تنظیم کننده سقوط مقررات مربوط به مواد مخدر ، مانند سازمان غذا و داروی ایران یا هر کشور دیگر ، لحظه ای خطر نمی کند ، ساده ترین کار برای جلوگیری از توزیع محصول و انجام تحقیقات است. این بسیار مرسوم است و محصولاتی که از بازار خوانده می شوند اغلب به بازار بازگردانده می شوند و خطر قابل تحمل SO -Called قابل تحمل در نظر گرفته می شود. این یکی از اولویت های سازمان غذا و دارو برای تقویت مکانیسم گزارش است.

وی افزود: “به عنوان کسی که مسئولیت این مسئله را بر عهده دارد ، من به اطرافیان می گویم که آیا قصد ما این است که یک مشکل کیفی را حل و حل کنیم و از بیمار بالقوه بیمار محافظت کنیم. رویکرد ما نباید در گروهی از میلیون ها نفر باشد که نگران آنچه من برای دیدن چنین دارویی گرفته ام ، نگران باشند!” این منجر به یک کار اصلاحی نمی شود که فقط قلب یک سری از افراد را خالی کند.

نقش نظارتی سازمان غذا و داروی

حاجی میری ادامه داد: نقش سازمان غذا و داروی در دو موضوع بسیار مهم است. شفافیت ، تمام تماس های فوری باید در اسرع وقت مطلع شود. به هر دلیلی ، این دارو توسط شما تولید می شود ، بنابراین فردا اعلام می شود. این طور نیست ، این گفتگو بارها و بارها انجام می شود ، و شرکت ها می گویند شما ممکن است آن را به صورت عمومی بنامید. این امکان پذیر نیست زیرا بیمار در این تماس غیر عمومی ممکن است به هر دلیلی اطلاعاتی کسب نکند. مکانیسم تیتکو در سازمان غذا و داروی ، که نقطه ردیابی و نظارت است. برخی می گویند که در تیتک مشخص است که این دارو در کجا قرار دارد ، پس فقط جمع آوری می شود ، اما رویکرد سازمان برای تحقق حاکمیت خوب این است که باید شفاف باشد ، بدون جایی که خطر بیمار باشد ، ما ملاحظاتی نداریم. مسئله دوم روند بهبود مسئولیت پذیری است.

دریافت گزارش ها

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا دریافت گزارش در سراسر جهان یا فقط كشور ما دشوار است ، وی گفت: “گفته می شود كه گفته می شود حداقل 2 مورد به دست نیامده است.” این یک پیام مهم است. هر مرحله برای ورود به سیستم ما این است که سازمان برای ورود به سیستم ما باید اقدامی انجام دهد. همین مسئله در کل جهان ؛ فرهنگ لغت یا ردیابی یکی از پیشرفته ترین چیزها است. تنظیم کننده های مختلف جهان با استفاده از فناوری و ساده سازی پلتفرم اقدامات لازم را انجام داده اند. این مورد در مورد سازمان غذا نیست ، اما به عنوان کاربر این پلتفرم ، باید یک برنامه نصب کنم تا بگویم که شربت مشکلی دارد. برخی از افراد این کار را انجام می دهند ، چه سطح مسئولیت جامعه که لزوماً مسئولیت عزت را بر عهده ندارد. این همه جهان است. همه تنظیم کننده های سطح جهان ، مانند ایالات متحده ، اتحادیه اروپا را ببینید ، آنها همچنین مشکل دارند ، اما بسیاری از آنها یک کانال ارتباطی راحت ساخته اند تا بتوانند با یک کلیک ساده اطلاعات را وارد کنند یا مشکل را با یک خط تلفنی که همیشه در دسترس است ، اعلام کنند.

سازمان غذا و دارو!

حاجی میری اضافه کرد: “اگر بخواهد سازمان غذا و داروی باشد ، سازمان غذا و داروی مهمترین نظارت بر مهمترین کار آن است.” سازمان غذا و داروی مسئولیت نظارت ، نظارت و صدور مجوزها در سراسر جهان را بر عهده دارد. هر فعالیتی فراتر از این واقعیت که سازمان غذا و داروی بسیار درگیر است. بحث در مورد زنجیره تأمین ، تأمین مواد مخدر ، کمبود ، ارز و غیره ، سازمان را از مسئولیت اصلی خود نادیده می گیرد.

وی ادامه داد: “از روز اول من دانشجوی داروخانه بودم ، در 5 سال گذشته احساس می کنم که خیلی بهتر و کارآمدتر نیستیم. شاید در دوره دانشجویی من گزارش دهند که مراکز پزشکی آسانتر گزارش می شود. نه اینترنت ، نه سایتی و نه یک موبایل ، اما این مقاله بود که روی خود ما کار می کرد ، اما به نظر می رسد که ابزارهای ما بازتر است ، اما به نظر می رسد که بسیاری از کارها را به دست می آورد.

منشأ داروهای ریکال

حاجی میری در پاسخ به این سؤال که آیا ثروت هایی که بیش از داروهای وارداتی یا داروهای داخلی رخ می دهد ، گفت: “ریکل لزوماً قابل توجه نیست زیرا ریکل یک فرایند پس از نظارت است ، بسیاری از محصولات ممکن است در سیستم نظارتی مانند آزمایشگاه مواد غذایی در دسترس نباشند.” بنابراین اگر سوال شما یک نکته مکرر است ، پاسخ من این است که به این معنی نیست که تولید داخلی بیشتر یا وارداتی است ، اما به طور کلی ، هر زمان که تهیه دارو در شرایط نظارتی ما ساده تر باشد ، ما باید مفهومی از دسترسی به دارو را برنامه ریزی کنیم و گاهی اوقات مجبور به کیفیت مفهومی می شویم.

مشکلات داروی اضطراری

وی تأکید کرد: “داروهای اضطراری در کشور ما باید در اسرع وقت مختل شود ، زیرا امروز بیمار به دارویی نیاز دارد که در کشور وجود ندارد.” سیستم نظارتی ما برای محصولات اضطراری اقدامات کمتری دارد و باعث می شود یک سرپرست هنگام ورود به یک محصول اضطراری ، ریسک پذیر تر شود. در سراسر جهان ، محصولات اضطراری تعریف شده است ، سازمان بهداشت جهانی تعاریفی دارد ، اما به طور خاص می گوید که باید آخرین راه باشد ، نه به همان روال. در کشور ما در سالهای اخیر استفاده از داروهای اضطراری افزایش یافته است. خوشبختانه ، موارد کمی وجود دارد که از بازار حاصل می شود ، اما قبل از ورود به بازار ، بار سازمان غذا و داروی و آزمایشگاه مرجع یک آزمایشگاه مرجع ایجاد کرده است که می تواند با خیال راحت به بازار عرضه شود.

زائر معدن وی ادامه داد: من آمارهای دقیقی از بقیه کشورها ندارم ، اما کار خود را در زمان های مختلف با خود مقایسه می کنیم. تنظیم کننده ایران لازم است که فوری باشد. اگر مکانیسم های دسترسی ما برای تهیه داروها طراحی شده اند ثبت نام و اصول موجود در بازار وجود داشت. به طور طبیعی ، ما نیازی به موارد فوری نداشتیم که بگوییم بسیاری از دفتر مرکزی برای مدیریت و اطمینان از اثربخشی محصولات دارویی هزینه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا